Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Pas d'en Revull

  1. #1

    Pas d'en Revull

    Mentre estava cercant qualque element amb el que provar els tubs d'extensió i veient que era difícil trobar-ne cap, he fet aquesta foto per no anar-me'n amb les mans buides (per sort, al cap d'una estona he trobat un bolet que m'ha servit pel que volia i que vos he posat en un altre fil).

    Exif: Nikon D610 amb Tokina 17 mm, ISO 100, f/9, vel. 3 segons + black card per a controlar un poc les altes llums de la part superior dreta.

    Nombre:  Pas d'en Revull_0002.jpg
Visitas: 418
Tamaño: 565.2 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    M'agrada la sensació d'humitat. Molt encertat el treball a les altes llums. Potser a l'esquerra em falta una mica d'imatge, que entenc que a l'estar a l'ombra potser es millor que no hi sigui. Bona fotografia.

  3. #3
    Comparteixo plenament el comentari d'en Narcís que ha sabut descriure les mateixes sensacions que he tingut jo. Una petita coseta. T'has plantejat retallar una mica la imatge per dalt, just per on acaba la pedra "verda"?. Bona foto, Joan A.

  4. #4
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Coincidesc amb en Narcis i també feria uns retalls (com el dit per Vicenç) i tal vegada un per baix.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Crec que aquesta imatge deu impressionar més in situ.
    D'acord amb els companys.
    M'hi falta un element discordant.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    M'agrada tal cual la presentes, bones textures i composició i bona pericia amb la cartulina
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Gràcies companys pels comentaris.

    En quan al tema retalls: En cap moment em vaig plantejar retallar ni de per baix (no vull perdre les fulles i pedres de la part inferior ja que les vaig incloure expressament) ni per dalt (en el moment de fer la foto el que pretenia era fer un exercici de control de les altes llums amb la cartolina i si ara la retall, el treball del moment de fer la foto no tindria cap sentit).

    En quan a l'element discordant que comenta en Jaume, estic d'acord que en tot el Pas d'en Revull els colors, tot i que son molt polits, també son molt uniformes i un element discordant milloraria la foto, el problema és trobar-ne un enmig de tanta uniformitat en tot el seu traçat.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Es complicado hacer fotos llamativas en ese lugar, sobretodo por los contrastes de luz. Aquí has manejado bien el asunto y has buscado un punto de fuga interesante que, creo, hubiera redondeado la presencia de una persona al fondo.

  9. #9
    Estoy muy de acuerdo con que la presencia humana al fondo lo redondeaba.

    Muchas gracias a todos por vuestros comentarios.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •