Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Mentre alguns recolleixen premis......

  1. #1

    Mentre alguns recolleixen premis......

    Esper que els al.ludits pel títol em perdonin la broma....però és que mentre avui capvespre alguns recollien premis d'el concurs del calendari dels ocells, altres hem de seguir treballant per intentar millorar un poquet ses fotos, així que quan arribava a casa he vist que els núvols estaven espectaculars, he agafat la càmera i he partit cap a la zona del castell de Sant Nicolau. La idea era esperar a que la farola estàs encesa per tal de que m'ajudàs a equilibrar la composició de la foto i que la banda esquerra no tingués tant de protagonisme.

    Ja sé que és una foto molt vista, però jo no l'havia feta mai.....

    Dades exif: Nikon D610 amb Tamron 24-70 a 24 mm, ISO 1600, f/8, vel. 3 segons + polaritzador i filtre degradat suau de 3 passos.

    Nombre:  Sa Farola_0016.jpg
Visitas: 322
Tamaño: 545.5 KB


    Ah!!! Enhorabona als companys fotofinderos premiats al concurs del SOM. Sabeu que tot i les bromes estic molt content i orgullós per voltros!!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    M'agrada molt la foto, Joan A. Molt bona composició, encara que potser li treuria una mica de cel. I, ja que has començat amb humor, deixa'm que també jo n'aporti una mica. A veure si algun membre destacat del vell "Comando Magenta" té alguna cosa a dir.

  3. #3
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    M'agrada molt la foto, Joan A. Molt bona composició, encara que potser li treuria una mica de cel. I, ja que has començat amb humor, deixa'm que també jo n'aporti una mica. A veure si algun membre destacat del vell "Comando Magenta" té alguna cosa a dir.

    Segur que si que tindràn alguna cosa a dir. De fet amb en Bep ja haviem comentat aquest aspecte i he intentat baixar-li al màxim els magentes però soc incapaç de treure-n'hi més i al mateix temps arribar a un resultat que m'agradi.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    M'agrada molt la composició i color. Encertat esperar llum a l'altre costat per equilibrar.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Magentes apart, m'agrada molt.
    Potser sí que m'agradaría més amb un retall superior.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Magentes apart, m'agrada molt.
    Potser sí que m'agradaría més amb un retall superior.
    Moltes gràcies per les vostres aportacions.

    En quan al retall he de dir que jo també vaig valorar-lo pensant que hi havia massa cel però hi ha vegades en que soc reaci a segons quins retalls encara que segurament deu ser millor retallar en aquest cas.

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Els tons magenta a part, pel meu gust el cel té molt de pes.
    No vas intentar amb un filtre DN que el cel fes un canvi i la mar estigues més sedosa (al canviar la velocitat) ho dic sabent que si la presentes aixíésperquèés com t'agrada. Però m'agradaria saber sa decisió de com la fes i perquè.

  8. #8
    Bona composició i contrast
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Cita Iniciado por Cisco Dura Ver mensaje
    Els tons magenta a part, pel meu gust el cel té molt de pes.
    No vas intentar amb un filtre DN que el cel fes un canvi i la mar estigues més sedosa (al canviar la velocitat) ho dic sabent que si la presentes aixíésperquèés com t'agrada. Però m'agradaria saber sa decisió de com la fes i perquè.
    Primer de tot agrair tots els comentaris.

    Cisco: El filtre ND suposava haver de disparar a una velocitat molt lenta (només tenc un big stopper) i encara que la mar hauria quedat molt més sedosa, per contra, el cel hauria quedat ben llis per que feia una mica de vent i, amb la gran quantitat de núvols que hi havia, aquets haurien quedat sense gens de volum i açò no era el que cercava. El que sí que volia era que el cel tingués protagonisme a la foto. No diré que retallar una part del cel no sigui una bona opció per a que no tengui tant de pes, però com tu ja has dit, si la present així és per que després d'haver-ho valorat vaig decidir deixar-la així.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  10. #10
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Gràcies per la contesta Joan.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •