Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Busqueret matiner

  1. #1

    Busqueret matiner

    Un busqueret molt matiner per davant del vaixell de linia al dic de Son Blanc.

    ISO 3200.............f/6.3...............vel 1/320s a pols + estabilitzador...............focal 600 mm.................temp. 5500 K

    Nombre:  Busqueret- llums.jpg
Visitas: 93
Tamaño: 213.7 KB
    Última edición por Bep Taltavull; 12/12/2018 a las 21:52
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Quin teló de fondo més bo!!

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Una gran foto, Bep.

    Com tires de 600!.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Gràcies amics!! És una fotografia buscada, en que gvaig situar-me alineat amb aquesta planta.

    És un lloc en que els hi agrada, als ocells, posar-s'hi i em vaig quedar esperant a veure si tenia sort,

    la llàstima és que aquest va venir molt d'hora i tenia molt poca llum, com podeu deduir amb els paràmetres.

    Sempre dic que jo no som fotògraf científic, tampoc serviria, m'agrada buscar algo diferent
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Es desenfoc del fons t'ha quedat espectacular!!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Bona fotografia. Tot i el moment, la llum de l'ocell m'agrada i per descomptat el fons.

  7. #7

  8. #8
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Uauuu....De dalt de tot

  9. #9
    Moltes gràcies companys!!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •