Resultados 1 al 7 de 7

Tema: flashback positiu

  1. #1

    flashback positiu

    De tant en tant torn al meu esperit quaternari, on els sucs i la incertesa eren l'ànima de la fotografia.
    De tant en tant m'agrada agafar una de les càmeres tradicionals i partir a fer una volta. Ho faig des de fa anys. La mat-124 de 6x6, la Nikon Fm-2n, la Bronica de 6x4,5... totes en "demanen" un poc de carinyo...
    Aquesta però té un carinyo diferent ja que està realitzada amb una càmera feta ara fa uns 20 anys. Una capsa llauna amb pel·lícula de 120mm tri-x 400.
    El diafragma de f/135 em va despreocupar d'emprar PhotoPills per calcular la hiperfocal...
    Amb el visor òptic directe no vaig tenir problemes a l'hora de enquadrar aquest trocet de carrer amb Snt Josep de fons...

    dades exif:
    Càmera: Ikea. model "topitos"
    Objectiu: San Miguel "0.0"
    Distància focal: 30mm
    Velocitat: 2s
    Asa: 400
    Arxiu Raw: Kodak Tri-x 400
    WB: entre fred i calent...
    Què bé estar sense passar pena de com surt per rectificar al moment. M'encanta resignar-me als resultats depenent del moment i de la meva perícia... Xalar amb la fotografa!!



    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: sant josep.jpg 
Visitas: 392 
Tamaño: 208.4 KB 
ID: 10982

  2. #2
    Bona imatge Toni, molt bona pel·licula
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Una foto de mestre.
    Art fotogràfic en estat pur.
    Humor molt fi.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Comparteixo el que diuen els companys.
    I el soroll precís dels engranatges en el moment de disparar, .. encara ara n'agafo alguna per recordar-lo.

  5. #5
    Chapeau per la foto, Toni, és una tècnica que mai he fet servir i, per tant, li don un plus de valor.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Encara que arribo una mica tard, no per això vull deixar d'afegir-me als comentaris dels companys i agrair-te el bon sentit de fi humor.

  7. #7
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    El que més m'agrada d'aquesta fotografia, es el teu enginy per planificar, pensar quina la tens que fer i com.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •