Resultados 1 al 9 de 9

Tema: L'Anticrist

  1. #1
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962

    L'Anticrist

    L'Anticrist.
    Hola a tots i totes. Després d'un llarg temps de no participar en el foro, voldria amb aquesta foto que avui vull presentar-vos, retornar a iniciar una nova etapa. No sé si és el moment oportú i si podré participar amb assiduïtat, però si tenc clar que vull seguir participant amb voltros amb exposar-vos, comentar i enriquir-me de les vostres opinions que al cap i a la fi fan d'aquest foro un lloc a on es pot aprendre d'una afició en comú. Sin més preàmbul açò són les dades de la foto: Iso 100 Focal 17mm Diafragma f/8 temps 10 seg. Degradat Invers al cel de 4 passos, DN 6 passos (probablement un polaritzador)
    Tal com podeu veure vaig tenir molts de problemes, pel núvol que és col·locar tot el capvespre damunt el penyal, fent-li una cosa estranya. Vaig provar de moltes maneres, tant a la pressa com retocant i no vaig esser capaç de sortir-ne més. Vosaltres que diríeu al respecta
    Nombre:  Macar de sa teula-36.jpg
Visitas: 404
Tamaño: 390.0 KB

  2. #2
    Celebro tu regreso Cisco y espero que mantengas la actividad en el foro.
    En cuanto a la foto, que tiene una muy buena composición, creo que tiene dos problemas difíciles de resolver. Uno, la falta de definición de las piedras del primer plano. Al ser lo más relevante de la imagen deberían tener un enfoque exquisito. Dos la luz que entra por delante del acantilado y que da una tonalidad rara. No entiendo porqué existe esa diagonal con tanta diferencia de luminosidad en el agua.

  3. #3
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Hola Carlos, agradezco tu comentario. Dos cosas al respecto: Esa tonalidad rara que comentas te explico: al filtro degradado inverso esta puesto en el portafiltros con un ángulo inclinado para intentar no tapar y no obscurecer tanto ese acantilado, a la vez que potenciar esa entrada de luz en diagonal. He probado de retocar un poco en esta segunda prueba que adjunto.
    En cuanto al enfoque del primer plano, creo haberlo mejorado un poco aplicando separador de frecuencias. Ya diréis vuestras opiniones. Y sobre todo gracias.
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Macar de sa teula-36-3.jpg 
Visitas: 70 
Tamaño: 393.4 KB 
ID: 10981
    Pd: Referente al enfoque en el PSD no veo que le falte tanto enfoque como si parece en la foto una vez comprimida y colgada en el foro.
    Última edición por Cisco Dura; 09/12/2018 a las 20:25

  4. #4
    Bona i difícil imatge, crec que el resultat es aceptable tenint en compte les condicions. Jo crec que hauries d'haver optat per un degradat suau, i cuidar l'halo de dalt la muntanya.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    arriscada aquesta Cisco!
    Una reflexió que no arriba a crítica. En aquests casos i en moltíssimes circumstàncies que tenim a Menorca trob que els inversos de 4 passos són excessius.
    Sempre recoman fer feina amb degradats inversos de 3 i fins i tot de dos passos. Aquest darrer és el que més empr. Avui en dia, aprofitam el gran rang dinámic de les càmeres actuals i d'aquesta manera els degradats tant forts queden a l'oblit.
    A la foto que ens mostres, hagués posat un degradat de tres passos com be et diu en Bep i amb possibilitat de posar-ne un altre (de costat(horitzontal)per cobrir la part dreta, afcetant el mínim la muntanya. Això t'ho dic així ja not que les llums i les ombres semblen rares, per una banda davant l'anticrist hi ha més llum que a la dreta i no ho procés bé. (segur que te la seva explicació).

    De totes maneres bona composició Cisco.
    Salut

  6. #6
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    En primer lloc, donar les gràcies pels vostres comentaris. Bep referent a l'halo supòs que la feta en el moment d’aixecar ombres.
    Toni, molt agraït no tan sols per la teva opinió, sinó com tècnicament tu haguessis provat de solucionar ses dificultats. Referent “ja not que les llums i les ombres semblen rares” crec que es deu a com he processat és RAW. En resum estic provant de tornar-la a processar, per poder intentar millorar-la fins allà a on es pugui. Però i hi tornaré.

  7. #7
    En primer lloc, donar les gràcies pels vostres comentaris. Bep referent a l'halo supòs que la feta en el moment d’aixecar ombres.
    Toni, molt agraït no tan sols per la teva opinió, sinó com tècnicament tu haguessis provat de solucionar ses dificultats. Referent “ja not que les llums i les ombres semblen rares” crec que es deu a com he processat és RAW. En resum estic provant de tornar-la a processar, per poder intentar millorar-la fins allà a on es pugui. Però i hi tornaré.
    Merci Cisco. D'això es tracta, de millorar a cada pas. Si m'avises amb temps, m'hi apunt! ;-)

  8. #8
    Molt content de tornar-te a tenir actiu per dins el fòrum.

    M'agrada molt la composició que has cercat.

    Com a possible millora, el que comenta en Bep del degradat suau és per tenir-ho en compte.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Arribo una mica tard a aquest fil i, respecte la foto, no puc afegir res al que ja t'han comentat els altres companys. El que sí que m'agradaria dir, però, és que estic molt content de tornar-te a veure pel Foro, Cisco.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •