Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Vistes de Maó

  1. #1

    Vistes de Maó

    L'última de la sèrie... es una presa feta des de dalt de la torre de Ca n'Oliver.

    Si després de fer la visita a la casa i passejar-te per les dues plantes, encara tens ganes de pujar 74 escalons veureu això.

    ISO 3200...............f/2.8.................vel 1/20.................focal 20mm.....................temperatura de color 3000K..............a pols

    Nombre:  Vistes de Maó 850.jpg
Visitas: 328
Tamaño: 740.7 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Doncs val la pena pujar. M'agrada la fotografia que has obtingut. Enquadrament, color, llums,...

  3. #3
    M'agrada molt Bep. Ja m'agradaria ja teni es teu pols, carai, a 1/20...uffff. Es carrer d'Anunciavay t'ha quedat espectacular!!!

  4. #4
    Gràcies companys!! Quan treballam amb ISO's altes i diafragmes tant oberts, es fa molt dificil controlar les altes llums, però n'estic satisfet
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Aquest tipus de fotos on es mesclen tons càlids per les llums i tons freds del cel sempre m'han agradat. Li estàs treient el suc al 20 mm. Bona, Bep!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Quina perfecció en condicions difícils!.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Quina imatge més atractiva de Maó que ha fet un fotògraf de Ponent!!

    Ara seriosament, Bep. M'agrada molt la foto tant de tal com l'has composat com de tal com l'has editat. Estic amb en Joan A. que aquesta combinació de llums càlides amb llums fredes és molt bona. Felicitats, Bep.

  8. #8
    Muy buenas las dos diagonales convergentes (calle e iglesia). El procesado también me parece excelente con los colores complementarios predominantes.

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona de tot Bep, un pols que ja ho voldria jo

  10. #10
    De postal Bep, i no te diré res des pols que tens!!

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •