Resultados 1 al 6 de 6

Tema: Cabo de Gata

  1. #1

    Cabo de Gata

    No és una gran foto, però entre dins el tema del mes.
    Iso 160; f/8; 1/500

    Nombre:  _DSC2243 Cabo de Gata 1024.jpg
Visitas: 858
Tamaño: 552.3 KB

  2. #2
    Dius que no és una gran foto Raül, però a mi m'agrada molt tal com l'has composat. Una diagonal impecable i amb força, tot al seu loc i un cel que li va de mil meravelles al conjunt de la imatge. No li aprecies una certa dominant?

  3. #3
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Dius que no és una gran foto Raül, però a mi m'agrada molt tal com l'has composat. Una diagonal impecable i amb força, tot al seu loc i un cel que li va de mil meravelles al conjunt de la imatge. No li aprecies una certa dominant?
    No la sé apreciar. Te refereixes al magenta o al cian?

  4. #4
    Cita Iniciado por Raul Sintes Ver mensaje
    No la sé apreciar. Te refereixes al magenta o al cian?
    Diria que té una certa dominant vermellosa.

  5. #5
    Jo també li vaig veure aquest to vermellòs i quant vaig voler corregir-lo amb photoshop en "correcciò slectiva" lliscant el cursor dels magentes fins al final, no vaig notar cap diferència. No sé, igual hi ha una altre manera de fer-ho.

  6. #6
    Cita Iniciado por Raul Sintes Ver mensaje
    Jo també li vaig veure aquest to vermellòs i quant vaig voler corregir-lo amb photoshop en "correcciò slectiva" lliscant el cursor dels magentes fins al final, no vaig notar cap diferència. No sé, igual hi ha una altre manera de fer-ho.
    Raül, la mostra que pujo en la captura de pantalla no pretén com ha de ser el resultat final, ja que això és decisió única i final de l'autor. Només volia mostrar-te el procés que he seguit partint ja de la teva foto acabada. Possiblement, si partís de l'original el procés no seria benbé el mateix.

    Enlloc de d'utilitzar "correcció selectiva" he anat a "equilibrio de color" i he jugat amb el lliscador cian-vermell. Després he afegit una capa de nivells per donar una mica més de llum/detall a les roques del fons i part central de la imatge (la màscara de capa t'indica aprox. la zona deixada sense efecte). Finalment he afegit una capa de "curvas" per donar una mica més de contrast a tota la imatge, amb també zones enmascarades.

    Espero que t'hagi servit d'orientació. Si no he sigut capaç de fer-ho, et demano disculpes.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Sin título.jpg 
Visitas: 888 
Tamaño: 246.9 KB 
ID: 10954

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •