Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Ombres i contrallum

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Ombres i contrallum

    Hola

    Em va costar uns 25 minuts de seure al terra esperant a "l'Ombra perfecta".


    1/2500s, f/11 19 mm m(eq 38mm), ISO400.
    Tirat en rafaga per aconseguir la millor postura del vianant.


    Nombre:  20181118 Ciutadella contrallum   web.jpg
Visitas: 343
Tamaño: 149.3 KB

  2. #2
    Una imagen muy poderosa Elisabet. Me reservo verla en mi PC para valorarla mejor pero, a primera vista en una pantalla inadecuada, me gusta mucho la idea y realización. Dudo si mejoraría recortando un poco por arriba y por la izquierda para que la línea diagonal de la baldosa coincidiera con el ángulo de la foto.
    Vaya, en cualquier caso creo que es de tus mejores fotos.

  3. #3
    La foto em sembla molt bona i la edició, millor. Pero (sempre hi ha un pero) a mi m´hagués agradat veure la perssona sencera. Aixó de tallar-li el cap no m´acaba de convèncer.

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Lluis no l’he tallat, va passar així i com corria era impossible reenquadrar. Però a mi no em desagarda.

    Carlos prové lo de la diagonal pero no lo vi claro.

    gracies pels comentaris!

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt bona foto, Bet.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Bet, m'agrada la idea i la fotografia. No em molesta el cap tallat. Estic d'acord amb el que diu en Carlos. La part de baix de la fotografia, crec que no aporta i jo eliminaria tot fins a la primera rajola que genera una diagonal. Quedarà un format més quadrat però es potenciarà l'individu i la seva ombra. Ara, la foto és teva i res a dir si t'agrada així.

  7. #7
    Abans de res dir-te que, com en Carlos, penso que aquesta és una de les teves millors fotos. (Bé, si més no, de les que ens ensenyes ). Després de provar durant 25 minuts el dur que estava el terra crec que vas tenir la teva recompensa. Celebro la visió prèvia que vas tenir de la imatge final.

    I com ja saps que aquí tothom diu la seva, aquí van un parell d'idees de part meva. Per mi no és important que la figura estigui sencera, ja que l'ombra de la figura sí que ho està (és la meva visió), però si creus que això de tallar-li el cap no acaba de quedar prou elegant, podries retallar la foto just per sota de la seva mà dreta, de tal manera que gairebé només li quedessin les cames al pobre xicot. Que llavors no t'agrada el format que queda? Doncs prova de retallar-la per la dreta, just pel vèrtex de l'angle ombra superior-rajola. La segona coseta és que si et ve de gust, provis de donar-li una mica més de llum a "les llums" movent el lliscador de la dreta de l'histograma, a veure que et sembla.

    Ah!, felicitats per la foto, Bet.

  8. #8
    Una espera que va valer molt la pena.

    Estic d'acord que podria millorar amb qualque retall, però, a part d'açò, m'agrada molt i també pens que és de les millors fotos que has penjat aquí i açò vol dir que vas progressant a poc a poc i amb pas ferme. Segueix, segueix....
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Excelente idea y buen trabajo. Estoy de acuerdo de lo mejorcito que has subido hasta ahora

  10. #10
    Molt bona fotografia Bet!! coincidwixo en que, potser, sigui de les millors que has posat, encara que es podrien millorar textures i contrastos... però l'important es que tens una molt bona fotografia de base.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •