Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Patint contra les liders

  1. #1

    Patint contra les liders

    Abans de res, dir-vos que darrerament tenc molt poc temps per a comentar les fotos i avui que m'hi he pogut posar una estona, per no ser cansat escrivint a tots els fils, només he comentat alguns pocs fils ja que als altres gairebé comparteixo les opinions expresades pels altres companys i no he volgut ser reiteratiu.

    Una volta dit açò, vos deixo una de les fotos que vaig fer el passat dissabte al pavelló, a on l'Avarca Menorca va perdre el seu partit contra les actuals liders de la Lliga Iberdrola, el Minis de Arluy VB Logroño, equip que té tots els números per guanyar una any més la lliga, ja que, encara que hi queda molt per jugar, tenen un potencial altissim i amb molta diferencia amb els altres equips.

    Dades exif: Nikon D610 amb Nikkor 70-200 a 135 mm, ISO 8063 (6400 +1/3), f/2.8, vel. 1/1000.

    Nombre:  CV Avarca - Minis de Arluy VB Logroño_0022.jpg
Visitas: 378
Tamaño: 532.6 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Muy buena foto Joan. La situación de la pelota, posición forzada de la jugadora y su mirada, así como la figura de primer plano algo desenfocada, crean una imagen de gran plasticidad. Además esa pequeña figura del fondo que también parece mirar la pelota...Le pondría una escarapela si supiera cómo hacerlo desde el móvil.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    D'acord amb els comentaris d'en Carlos.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    M´arada molt l´expresió de la jugadora i la posició de la pilota, pero no estic d´acord amb la jugadora de primer terme desenfocada. La foto, llevat del que acabo d´exposar, m´agrada força.

  5. #5
    M'agrada molt la foto, Joan A. També d'acord amb el comentari d'en Carlos.

  6. #6
    M'agrada. Comparteixo els comentaris d'en Carlos. Crec que la jugadora desenfocada millora el resultat final.

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Buena imagen, el dinamismo de la fotografía es realmente bueno

  8. #8
    Molt bon moment captat Joan, l'expressió de la jugadora, per jo, es mitja foto.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Molt bona foto Joan. No estic d'accord del tot amb en Bep. No 'es mitja foto...per jo ho 'es tot!!

  10. #10
    Moltes gràcies a tots per deixar els vostres comentaris.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •