Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Observats des de les alçades

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Observats des de les alçades

    Nombre:  20181103 Peralada web.jpg
Visitas: 303
Tamaño: 709.9 KB



    He intentat fer tot el possible per resaltar més el gos que, des del balcó observa els vianants. Però més no m'en surto. Suggerències benvingudes, com sempre.
    B.

  2. #2
    La foto es testimonial y m'agrada. Llàstima que hagis retallet els peus dels personatges i també la porta.

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Raúl
    es tracta d’una plaça central enlairada sobre un parell d’esglaons, i tant els caminants com jo ens trobavem al voltant, ès a dir sora dels esglaons. Era inevitable tallar els peus i la porta per això vaig jugar amb les ombres del terra, intentant aportar a la part inferior de la foto alguna cosa més interessant que només peus tallats :-)

  4. #4
    La foto és urbana i aquí trobem el que trobem. Probablement jo hauria prescindit de fer-la per l'assumpte dels peus i aixó no m'agrada perquè al carrer també es pot fer aquesta foto.

  5. #5
    Crec que es una bona imatge, ben composada i editada, per l'entorn, jo la veig en blanc i negre.

    Es podria resaltar el gos del balcó donant-li una mica més de llum. però ja en te molta...
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Crec que es una bona imatge, ben composada i editada, per l'entorn, jo la veig en blanc i negre.

    Es podria resaltar el gos del balcó donant-li una mica més de llum. però ja en te molta...
    De fet ja jo vaig provar.... pero sent un gos negre....complicat!

  7. #7
    Coincideixo amb l'opinió d'en Bep, que és una imatge ben composada i ben editada. El de fer-la en BN ja no hi entro, perquè crec que en aquest cas qualsevol de les dues opcions (BN o color) li van bé. L'edició de la paret de les dues cases la trobo molt bona. Un detall que m'agrada molt és la diagonal visual gat del balcó-personatges i gos del carrer. Lo dels peus tallats?, Dona, si s'hagués pogut evitar, millor.

  8. #8
    Bueno, los más versados en el tema ya te han comentado las posible correcciones para tener en cuenta en la próxima foto tomada en la calle.
    Yo sugiero un procesado o en BN o, por el contrario, algo más saturado.

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me uno al coro de probar el BN , la escena esa muy bien vista

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •