Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 14

Tema: Mira!

  1. #1

    Mira!

    Una vegada arribats al campament que hi ha a la vora del riu Kunene, que fa de frontera natural amb Angola, el més jove i perillós d'Àfrica, per la densitat de cocodrils per metre quadrat, i després de muntar les tendes de campanya on hi faríem dos díes vaig alçar el cap entre les palmeres d'aquell oasi, només contaminat per les flames dels focs del campament vaig quedar engrunat mirant el cel brutal d'aquella nit. La carrera de Sant jaume o del Rei Jaume, omplia els meus ulls de les llums hipnotitzants dels seus estels.
    En tres minuts ja tenia trìpode muntat, enfocat i enquadrat allò que seria una estona inoblidable. Estirat al terra i esperant el millor momemnt per fer la foto. Vaig esperar 1 hora per fer la fotografia. No les tenia totes... d'aguantar despert, ja que just feia tres hores que havíem arribat després de 750kms de pista de terra i vadejar uns quants cops el riu...

    En aquell moment vaig enrecordar-me de les paraules de Galileo Galilai: "La via làctia només és una massa de innumerables estels plantats en grups".... I UN PEBRE!
    Esper que vos agradi ;-)


    Nikon D4s
    Zeiss Milvus 18mm 2,8
    f/2,8
    25s
    3500K
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: milky-palmsw.jpg 
Visitas: 392 
Tamaño: 197.8 KB 
ID: 10900
    Última edición por Antoni Cladera; 12/11/2018 a las 08:38

  2. #2
    Una veritable preciositat, Toni. Tot un regal per l'espectador. Gràcies per compartir-la.

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Fantástica Toni. Vas il.luminar les palmeres?
    Per cert crec que a mi no m’hauria costat gens passar-me la nit en blanc... pensant en els crocodils!

  4. #4
    Fantástica Toni. Vas il.luminar les palmeres?
    El focs em donaven una temperatura prou càlida que només em calia posar 3500K a la càmera.


    Per cert crec que a mi no m’hauria costat gens passar-me la nit en blanc... pensant en els crocodils
    jajajajajajja Idò jo aquests dos dies dormia just al costat del riu..... però el cansament et fa oblidar que tens por...jajajaj


    Merci ;-)

  5. #5
    Una preciositat de foto. Tot un espectacle per els sentits. Enhorabona mestre!!

  6. #6

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Fotàssa en un context que encara la fa apreciar més.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Excelent Antoni.

  9. #9

  10. #10
    Bona combinació de temperatures

    ISO?
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •