Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 19 de 19

Tema: Fervenza do toxa

  1. #11
    Bona composició. L'has millorada tot i que la primera ja m'agrada.

    Vas a passejar en un recò com aquest i dubtes si farás fotografies?.

  2. #12
    Pel meu gust l'has deixat impecable, Raül. Molt bona feina.

  3. #13
    Al final del barranco donde te lleva este largo y precioso camino que desciende hasta llegar al río Toxa (afluente del río Ulla), te encuentras con la Fervenza (cascada). No iba equipado con trípode, así que tuve que ingeniármelas para poder captar esta imagen, tumbandome encima de una roca y usando mi mochila de trípode (pues cuando viajo, solo me llevo la cámara con el objetivo todo terreno Nikkor 18/200) tras comprobar que podía congelar el agua en f/18, Iso 100 y 1/6" de velocidad. Suerte que no había mucho caudal pues seguramente hubiera cubierto la roca donde me encontraba.
    Nombre:  _DSC8175-1024 Fervenza do Toxa (Galicia).jpg
Visitas: 45
Tamaño: 842.9 KB

  4. #14
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Espectacular, Raül.
    Em sembla perfecte.
    M'agrada aquest joc !

  5. #15
    Molt bona, Raül. M'agrada molt que l'aigua no tingui cap tipus de dominant. Penso que si ajustessis l'histograma per la dreta et podria quedar espectacular.

  6. #16
    Parkinson no tienes, desde luego. Muy chula Raül.

  7. #17
    No sé per que se m'havia passat comentar aquesta foto...ho sento, Raul.

    Comentaré només la primera que has pujat: Pel meu gust amb els ajustaments que li has fet crec que t'ha quedat una escena preciosa i molt bucòlica.

    Aprofitaré per fer un comentari que no te a veure amb la foto, si no amb el fet de penjar diferents fotos en el mateix fil (i és una opinió personal, sense ànim d'ofendre a ningú): Quan estam a l'apartat de crítica fotogràfica, pens que hauriem d'evitar penjar altres fotos al mateix fil, ja que els comentaris dels companys poden dur a confusió quan hi ha més d'una foto penjada. Soc partidari d'obrir un fil per a cada foto que volguem mostrar, però cadascú que faci el que li sembli millor.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #18
    Comparteixo el comentari d'en Joan A.

  9. #19
    Moltes gràcies a tots. D'acord Joan A. ho tiendré en compte.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •