Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Fondeig

  1. #1

    Fondeig

    No té res d'especial aquesta foto, tan sols comentar que la sombra que donava la boia a contrallum, podies apreciar la corda que fixava la boia al mort del fondeix.

    Nombre:  DSC_8019 -1024.jpg
Visitas: 255
Tamaño: 306.2 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Interessant imatge i joc de simetries.
    Processat:
    - Perfil de la boia i del reflex amb zona de transició massa definida i amb halo.
    - Sombra/ Reflex : aspecte poc natural.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Firmo las opiniones de Jaume. Pero no deja de ser una foto atractiva.

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Personalmente no me dice gran cosa, pero reconozco que yo también las busco y me acaban dejando decepcionado cuando veo las mías en el ordenador. Cuestión de gustos

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Doncs mira a mi si que m'agrada i força. Val a dir que trobo que has deixat la boia molt neta i brillant, i la trobo poc realista ja que sovint solen estar més verdes i brutes... :-)
    I li trobo un "halo" al voltant a més.
    Però la idea m'agarada molt i només puc afegir que si arribes a tenir temps i/o paciència ( i sort!) i hagues passat un peix sota la boia ja hauria sigut la bomba!

  6. #6
    Jaume, Bet,
    En tot cas ja ens ho confirmarà (o no) en Raül, però en segons quines condicions, aquesta fina línia al voltant de la boia i de la seva ombra es genera (o es potencia) al redimensionar la imatge. És probable que al jpeg original no hi sigui o no hi sigui tan pronunciada.

  7. #7
    El halo l'he vist ara quant m'ho heu comentat, però no l'havia vist abans. Però és veritat que la ediciò està molt forçada per treure aquest llums a sota la boia i segurament ha produït l'halo.
    Moltes gràcies per comentar.

  8. #8
    M'agrada força, tot i les deficiències tècniques que ja es comenten.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •