Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Simetria arquitectónica

  1. #1

    Simetria arquitectónica

    Segurament, per els fotofinderos de llevant, aquesta localització no els hi vindrà de nou, però jo la vaig "descobrir" aquesta setmana, es el palau Oliver.

    La fotografia està una mica encaixonada, però si obría més m'entraven elements indesitjables.

    He hagut de fer un gran esforç per trobar la tenperatura de color més adient, ja que hi havia diferentes fonts de llum amb diferentes temperatures

    ISO 400................f/1.8............vel. 1/20s a pols..............focal 20mm.....................temperatura 2900 i matis +29

    Nombre:  Simetria urbana 850.jpg
Visitas: 390
Tamaño: 855.9 KB
    Última edición por Bep Taltavull; 10/11/2018 a las 09:41
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Encertadíssim títol per aquesta bona foto. Cuidada i impecable simetria. El dibuix geomètric que formen les baranes de les escales dóna mot de joc. Entenc lo de l'esforç que comentes que has hagut de fer per trobar la temperatura de color més adient, però crec que t'ha quedat magnífica. Felicitats, Bep.

  3. #3
    Certament que es tracta d´una foto preciosa. No li puc trobar cap pega. Felicitats Bep.

  4. #4
    Estupenda y creo que complicada de editar (luz, distorsiones...). Una buenísima foto de interior arquitectónico.
    Me encanta dónde has situado la firma.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    IMpecable, Bep. I més tenint en compte les dificultats de tot tipus per fer-la i editar-la.
    Lo de "simetría" em sembla encertat , però el qualificatiu d'urbana... potser no tant. Però no té més importància, sobretot tenint en compte la perfecció d'aquesta fotàssa.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Moltes gràcies companys, estic content que vos agradi.

    Carlos, en edición me costó mucho encontrar la temperatura de color adecuada y equilibrar las luces. en cuanto a distorsiones y deformaciones de lente no he tocado nada...

    Jaume el titol de la foto/fil no es el mateix que el títol de l'arxiu
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    I per si fos poc, sense tripode!
    Quin repte de foto, devies disfrutar!

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Una imagen impecable Bep. La edición una auténtica maravilla. Imagino el trabajo per te ha merecido la pena.
    Felicidades.

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Moltes gràcies companys, estic content que vos agradi.

    Carlos, en edición me costó mucho encontrar la temperatura de color adecuada y equilibrar las luces. en cuanto a distorsiones y deformaciones de lente no he tocado nada...

    Jaume el titol de la foto/fil no es el mateix que el títol de l'arxiu
    Cert, ara m'en adono (perque m'ho dius) que em vaig deixar dur per el títol del arxiu, disculpa.
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    uep! bona imatge ;-) (No hi he anat mai encara....)
    Si cosa hagués de millorar, a nivell personal ho faria amb dues coses. Primer, evitar les distorsions provocades per l'úes d'un diafragma tan lluminós (però te escusa al tirar a pols). I segon, (que també te bula) les zones d'enfoc/desenfoc que en aquest cas no hi diuen res...
    La veig per fer una pano amb tres zones d'enfovament.
    Compo res a dir, pura simetria agradable

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •