Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Otra de la misma zona

  1. #1

    Otra de la misma zona

    una altra de la mateixa època

    Nombre:  Binicudrell-marina.jpg
Visitas: 259
Tamaño: 401.8 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Xula, Bep.
    Potser el vinyetejat és un pel excessiu.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    M'agrada molt tal com està, Bep.

  4. #4
    En primer lloc, Jaume, vull demanar-te disculpes per haver pujat una fotografia del mateix lloc que tu tot seguit del teu fil.

    Tenia un parell de marines preparades per pujar i vaig pujar aquesta sense veure que tú l'havies pujada feia unes hores, i el títol " Otra de la misma zona"

    em referia a la zona de l'anterior que havia pujat que portava el títol de "Pedra", que està feta a la mateixa platja.

    Em sap greu perque semblava que voldria competir amb tú amb una fotografia del mateix lloc.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    En primer lloc, Jaume, vull demanar-te disculpes per haver pujat una fotografia del mateix lloc que tu tot seguit del teu fil.

    Tenia un parell de marines preparades per pujar i vaig pujar aquesta sense veure que tú l'havies pujada feia unes hores, i el títol " Otra de la misma zona"

    em referia a la zona de l'anterior que havia pujat que portava el títol de "Pedra", que està feta a la mateixa platja.

    Em sap greu perque semblava que voldria competir amb tú amb una fotografia del mateix lloc.
    Ca!. ni m'ha passat pel cap que volguessis comparar-la amb la meva. Et conec prou com per saber que no t'has de disculpar, Bep.
    A més, encara que les fotos siguin del mateix lloc, em sembla molt interessant constatar les diferentes maneres que es pot fotografiar.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6

  7. #7
    Cita Iniciado por Carlos Silvestre Ver mensaje
    La veo un tanto pasada de procesado.
    Si, Carlos, está procesada en esa época en que procesaba y procesaba...
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Pies ami me sorprende esta imagen sea tuya. Por el procesado no por que no tenga calidad , que la tiene.
    Lo dicho. Como vamos evolucionando en nuestras tendencias...

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •