Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Una escapada fugaç

  1. #1

    Una escapada fugaç

    Avui tenia ganes d'anar a fer una foto que tenia pensada tot l'estiu i per un o altre motiu no hi havia pogut anar. Tot i ser conscient de que la VL era poc més que impossible de plasmar-la (per l'època que esteim i per la lluna gairebé plena que acabava de guaitar per l'horitzó), he agafat sa càmera i he partit cap allà.

    Una volta a la ubicació que tenia pensada m'he trobat amb que "Es Castellar" estava il.luminat amb focus, cosa que m'ha complicat encara més el tema de l'exposició....

    Nota: no li don importancia a la distorsió dels edificis de l'esquerra per aquest motiu no l´he corregida.

    Exif: Nikon D610 amb Tokina 17 mm, ISO 640, f/4,5 i 30 segons.

    Nombre:  Es Castellà_0014.jpg
Visitas: 384
Tamaño: 607.5 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt bé per anar-hi i per ser-hi.
    Els elements bàsics de la foto em semblen molt ben resolts. M'encanta el cel i la llum de les pedres.
    La foto m'agrada força, amb "peròs":
    Hi ha detalls que resten punts a aquesta bona foto:
    - Els edificis no mariden amb l'escena principal
    - Tot i que s'entén el motiu, les llums laterals de la torre, cremades, em suggereixen fer una doble exposició o un enforquillat de llums.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Moltes gràcies pels comentaris, Jaume.

    Pel que fa als edificis em vaig plantejar retallar la foto però em va fer sa sensació de que la punta de ses roques on hi ha sa torre quedava massa escanyada i, tot i que de pas arreglava es problema de sa distorsió, no em va acabar de convencer aquesta opció. Ho tornaré a valorar.

    En quant a les llums cremades, segons l'histograma, no hi estan....potser sigui una sensació perque te més llum respecte a la resta de la foto, però és una cosa que m'hi vaig fixar quant la vaig processar i vaig donar per bona la informació de l'histograma.

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Segur que tens raó amb el tema de que les llums no estàn "cremades", però dónen aquesta sensació i, pel meu gust, fant nòsa a la vista.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    T'entenc perfectament

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Coincideixo amb l'expressió d'en Jaume 'Molt be per anar-hi i per ser-hi' arran del teu comentari de presentació de la foto. A mi també em sembla que els edificis de l'esquerra no haurien d'aparèixer a la imatge. Visualment, fan més nosa que servei. Resta de la imatge, molt bé.

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Felicidades por saber disfrutar de esta escapada.
    Estoy de acuerdo en lo de los edificios que no terminan de encajar.
    Una delicia y maravilla de cielo.

  8. #8
    Crec que has obtingut una bona imatge. Retallar per l'esquerra descentre la torra i compensar per la dreta no ho veig clar. Estic d'acord amb el comentari de que aquest edificis fan nosa i jo intentaria clonar per veure com queda.

  9. #9
    M'agrada la imatge, a pesar de la "fredor" de la temperatura, llàstima que no es vegi prou be la Via Làctia... feia temps que li tenies ganes, m'ho havies comentat.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    La verdad es que has sacado un buen resultado con todos los factores en contra que has comentado.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •