Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Meditando al amanecer

  1. #1

    Meditando al amanecer

    Una madrugada en Cala Morell, me gusta mucho este lugar como campo de pruebas y siempre surge algo inesperado.

    También sirve como lugar para la meditación.

    ISO 800................ f/9....................vel. 1/250 + estabilizador..............focal 270mm...............a pulso

    Nombre:  Meditando al amanecer 850.jpg
Visitas: 347
Tamaño: 504.3 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    M'encanta. Molt bona, Bep.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Què bona, Bep! La petita figura humana -impecablement situada dins la imatge- dóna grandiositat a l'entorn. Molt ben pensada. Molt bon enquadrament. No li veus una certa dominant vermella? (a l'aigua és on la noto més, però també a la roca). M'estranya que en Jaume no hagi dit res. .

  4. #4
    Bona meditació si hi ha per fer a aquestes roques....
    La roca de color la veig bé, però la composició, agafant tant poca aigua dona la sensació d'estar "empotada" La roca tan present i amb un pes visual, tant pel color i la forma, no acaba d'integrar-se, pel meu parer, a la imatge...
    La persona, ben situada,... res a dir...

    salut

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Esa figura humana, que grandiosidad e importancia que da a la imagen.. Muy bien vista

  6. #6
    Ben vista. Estic d'acord de que potser falta un pel d'aigua. Si com dius la foto és feta de bon matí, el color de l'aigua es propi de quan estem a la sortida del sol. M'agrada.

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Què bona, Bep! La petita figura humana -impecablement situada dins la imatge- dóna grandiositat a l'entorn. Molt ben pensada. Molt bon enquadrament. No li veus una certa dominant vermella? (a l'aigua és on la noto més, però també a la roca). M'estranya que en Jaume no hagi dit res. .
    Doncs no, no he fet menció de la suposàda dominant vermella perque vaig creure que correspon al color, com diu en Narcís, natural d'aquell moment.
    Però no hi posaría la ma al foc.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    M´agrada Bep !
    Una compo diferent,les persones som insignificants, davant la grandesa de la la natura

  9. #9
    Que petits que arribem a ser al costat de la grandiositat del món! Un bon lloc per meditar Bep

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •