Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 19 de 19

Tema: Baix un cel espectacular. Kunene, Namibia

  1. #11
    Després tot de tot el que ja han dit, no puc afegir res més que benvingut de nou i esper veure més fotos teves.

  2. #12
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Una gozada de imagen e imagino una gozada de viaje.
    Me encanta la composición.

  3. #13
    Abans de res, Toni, dir-te que estic molt content de que tornis a treure el nas pel foro així com de tot el que això comporta, es a dir, gaudir de les teves imatges i comentaris.
    merci

  4. #14
    Pel que fa la foto que ens presentes avui, no cal dir que la trobo molt, molt atractiva. Ambientació, composició i edició impecables, com no podia ser d'una altra manera venint de tu. Deixa'm, però, que et comenti un aspecte que, visualment, (em) desconcerta. És el següent. Ho has explicat molt bé, vas il·luminar l'escena amb una llanterna i el resultat és irreprotxable. Visualment, però, a l'haver-hi la foguera encesa, l'espectador interpreta (ho assumeix d'entrada) que la llum ambient és la produïda pel foc i, si fos així, la diferència de lluminositat entre les dues himbes (tot just 'sobre' del foc) i l'arbre, com a objecte més allunyat, és molt baix. El mateix efecte em passa amb la part més lateral de la cabana. Toni, saps (em coneixes prou bé) que aquest comentari no és cap crítica, sinó una manera (estricta, sí) de llegir la imatge i poder compartir amb tu el meu criteri.
    Merci Francesc. No importa matar-se tant en pensar ;-) Simplement era lluna nova, no hi havia llum i el que volia era iluminar, simplement iluminar l'escena i no cremar el foc... I amb la intenció de no calcular diferencies de llum... Et pos en situació amb mitja frase. Desert, poblat Himba, sort de tenir a dues dones i un foc encès,,, res A prepart. A aquestes situacions Francesc, o ilumines o tens un primer pla negret negret....
    Merci pels teus comentaris ;-)

  5. #15
    Cita Iniciado por Antoni Cladera Ver mensaje
    Merci Francesc.
    Suposo que vols dir Vicenç, oi Toni? Aiiiii! on tindries el cap!

  6. #16
    [QUOTE=Antoni Cladera;63675 ---No importa matar-se tant en pensar ;-) Simplement era lluna nova, no hi havia llum i el que volia era iluminar, simplement iluminar l'escena i no cremar el foc... I amb la intenció de no calcular diferencies de llum... Et pos en situació amb mitja frase. Desert, poblat Himba, sort de tenir a dues dones i un foc encès,,, res A prepart. A aquestes situacions Francesc, o ilumines o tens un primer pla negret negret....
    Merci pels teus comentaris ;-)[/QUOTE]

    Gràcies pel comentari adicional, Toni.

  7. #17
    uiiiiii!! sorry mon amic!!!

  8. #18
    a tu pel teu comentari. Està molt bé cercar el què en les fotografies!! merci!!!

  9. #19
    Impressionant imatge Toni! Amb la cuidada tècnica, composició i edició que marquen totes i cadasquna de les teves fotos (i que sempre fan que em demani, como ho fa???). Supòs que un viatge com aquest marca un abans i un després, i no només fotogràficament. Felicitats per l'experiència!!!

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •