Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Block out

  1. #1

    Block out

    Aquí a Menorca empraven el nom en inglès per les Casemates, així és que així ho he posat.
    El meu processat és bastant més senzill que es d'en Carlos, a més, la vaig projectar en vertical ja que tenc la focal de 18 mm. el paràmetres dels dispars són el matèixos ja que en Carlos m'anava dictant com ajustava la seva càmera.

    Nombre:  Block out  1024.jpg
Visitas: 357
Tamaño: 449.2 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bona, Raül. Tens un bon mestre.
    Tècnica: Rès a dir.
    Processat: Si elimines la dominant verda del primer pla, crec que millorarà molt.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    La composición que elegiste es muy buena y has aprovechado bien el formato vertical. Intenta corregir la dominante verdosa de las piedras.

  4. #4
    Ben vista en vertical Raul. Estic d’acord amb en Jaume i en Carlos, que corregint el to verdós arrodoniràs l’imatge.

  5. #5
    Bona Raul!!!!

  6. #6
    Moltes gràcies companys per sa vostra observaciò. Ès ver que té aquesta dominant i no hi havia reparat abans. Ho rectificaré.

  7. #7
    M'agrada molt la composició i, en aquest cas (No puc deixar de comparar-la amb la d'en Carlos) també m'agrada la il·luminació del primer pla.

  8. #8
    Apart de la dominant del primer pla, he de dir que m'agrada més que la d'en Carlos, ja que el primer pla te una mica més de llum.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    A jo de llum la veig be per ser una nocturna. El tema de la dominat verdosa del primer plà si que convendria corregir-la.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •