Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Sirena

  1. #1

    Sirena

    Després de sobreposar-me a la pèrdua per inundació dels dos flashos grans diumenge de la setmana passada i mentre no em pugui tornar a comprar flashos nous, he tornat al gran angular, ja que en general no necessita llum extra, vos deixo el resultat de la immersió d'ahir.


    Nombre:  _aDSC5660.jpg
Visitas: 333
Tamaño: 58.8 KB


    La imatge té un petit retall per treure un "intrús".

    Nikon D700+sigma 12-24@24 f:5.6 1/320

    ACR+silver efex pro 2

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Gran imagen. No me acaban de convencer los peces, con un fondo uniforme (el mismo pero sin peces) para mi ganaría mucho.

  3. #3
    Me transmite la soledad de "alli abajo". Me gusta.

  4. #4
    Que guapes són les imatges de davall la mar! M’agrada Joan, tal i com ens la presentes.

  5. #5
    Bona Joan!!! Em sap greu lo de la "perdua".

  6. #6
    @Alfredo, Tienes razón, probablemente aún daría más sensación de soledad sin los peces, pero no suelo eliminar elementos que realmente estaban allí, digamos que va en contra de mi filosofia (un poco de mi pereza....)

    @Carlos, puede que de esa sensación, pero al menos yo no la tengo cuando estoy allí abajo.

    @Marga, gràcies!

    @Tito, Gràcies... la "perdua" és algo a que m'hi exposo cada vegada que em poso sota l'aigua, encara que amb el temps en vas aprenent. Per exemple, fa un parell d'anys es va inundar la caixa de la càmera. Quan la vaig fer arreglar, vaig demanar que m'hi posessin un sistema per comprovar que realment era estanca. Espero així reduir al mínim la possibilitat que torni a passar...

    Els flashos que em vull comprar, sembla que no tenen mecanismes cap a l'interior, si no que funciona tot per sistemes magnètics...

  7. #7
    Em sap greu que se t'haguessin ofegat els dos flaixos, Joan. Pel que fa a la foto, a mi m'agrada, i molt, tal com ens la presentes. Felicitats per la imatge.

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Quin greu, lo dels flashos!!!.
    La foto, m'agrada.
    Em sobra un pel d'aire per dalt.

    En color no t'agrada, oi?
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    M'encanta com la presentes Joan. Felicitats!!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Molt Bona !! Joan
    M´agrada tal cual

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •