Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Dies de boira i cels ennuvolats

  1. #1

    Dies de boira i cels ennuvolats

    Nombre:  _DSC6729.jpg
Visitas: 359
Tamaño: 73.6 KB


    Bon dia a tots! Avui us presento una foto feta aquest dissabte, just abans de la sortida de sol. Un dia de boira i amb una llum molt especial.
    Les dadas exif: f/8, 24mm, 90 seg., ISO 200 i els meus eterns filtres ND de 6 passes i degradat suau de 3. Esper que us agradi.
    Última edición por Marga Pons; 14/10/2018 a las 09:30

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Preciosa.
    Em desconcerta no saber fins a quin punt hi ha desturació real o intencionada.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    M'agrada molt la fotografia. La part de cel rogent i el seu efecte en l'aigua li dona més vida. Tot i que en el primer pla es trenca la sedositat de l'aigua, pel meu gust una mica massa.
    Sens dubte .

  4. #4
    Una foto que no deja indiferente, sin duda.
    Tu manejo de los filtros es magnífico. Imagino que el rojo estaba ahí pues esas tonalidades son propias de los amaneceres con nubes. La zona tan oscura a mi no me molesta aunque entiendo que está un poco forzada. Detalle del primer plano marca de la casa.
    De gran impacto visual.

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Bella imagen. No hubisese sabido decir si era una roca en el mar o unas montañas nevadas. Para mi el tono rojizo no hace sino acentuar el contraste del b/n.

  6. #6
    Moltes gràcies pels comentaris! Jaume, no se si encara et desconcertaré més, però vaig haver de pujar un poc el contrast i aumentar lleugerament la saturació per deixar l’imatge al meu gust. Les boires del moment van donar aquests tons negres, grisos i blancs, gaire bé fantasmagòrics (la primera que vaig fer, just abans que aquesta, sembla disparada en blanc i negre). Com bé diu en Carlos, les tonalitats vermelles van començar a apareixer acompanyant el sol, i donant el toc de color al moment. Tenc debilitat per les aigües sedoses, que en el meu cas són totalment intencionades i cercades, i que es repeteixen a la majoria de les meves fotos, la meva darrera adquisició ha estat un filtre de 10 passes, que encara no he estrenat, però amb el que tenc uns quants projectes en ment.

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Em faltava aquest comentari per entendre millor la foto. Gràcies, Marge.
    Amb aquest filtre nou "fas por"...
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Quan fas fotos amb bastant de boire casi no hi ha diferència entre color i BN. Sa foto es molt guapa Marga...li saps treure molt de joc a sa roca aquesta de Sa Mesquida.

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Excelente imagen, el manejo de los filtros por tu parte, excelente.
    Buenísima.

  10. #10
    Tot i que em sembla que ja t'ho han dit tot els companys, no vull deixar de dir que l'impacte que m'ha causat la imatge en el primer moment, només veure-la, es manté cada vegada que me la miro de nou. La trobo d'un gust exquisit. Felicitats, Marga.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •