Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Port Maó

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Port Maó

    Tal i com diu en Carlos Silvestre amb la seva foto de Puerto de Mahón, es tracta d'una foto molt vista. Però acompanyava a en Carlos aquell vespre i em va anar be repasar la tècnica per aquest tipus de foto.
    Com ell, vaig fer una doble exposició sense tocar paràmetres, amb la diferencia d'un minut entre una i l'altre.

    Nombre:  PortMao_NEF8733-34-Mix-F-8Cv.jpg
Visitas: 331
Tamaño: 668.8 KB


    Nikon D750 - Nikkor 24-120mm a 62mm
    f/11 - 15s - ISO 100
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Personalmente no me cansa , en absoluto, ver esta imagen. Sobretodo porque esta realizada y tratada con mucho gusto.Composicion y momento excelentes.
    El color una delicia, lo completa los reflejos.

  3. #3
    Una buena ocasión para practicar este tipo de fotos en la hora azul. Bien procesada además.

  4. #4
    D'acord amb el comentari que fa en Carlos.

  5. #5
    M'agrada es processat de la foto. Aquest racò des nostro port no cansa mai.

  6. #6
    Poc a afegir als comentaris dels companys. Destacar el suau degradat de blau a taronja del cel que fa tant atractiva aquesta hora.

  7. #7
    Totalment d'acord amb els comentaris dels companys. Pots explicar una mica aquesta tècnica de doble exposició sense tocar paràmetres? No ho acab d'entendre. Normalment quan es fa doble exposició es canvien es paràmetres per enfosquir o aclarir cel o terra.

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Tito Felix Ver mensaje
    Totalment d'acord amb els comentaris dels companys. Pots explicar una mica aquesta tècnica de doble exposició sense tocar paràmetres? No ho acab d'entendre. Normalment quan es fa doble exposició es canvien es paràmetres per enfosquir o aclarir cel o terra.
    De fet, no podem rallar d'una doble exposició.
    Va ser una troballa al revisar les dues fotos correlatives amb un minut de diferència entre elles. La llum del crepusle, com saps, canvía ràpidament. Per tant, no vaig tocar paràmetres.
    Les vaig ajuntar com a capes a Photoshop i vaig recuperar la part que m'interessàva de cada una d'elles.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Captura de pantalla 2018-10-15 a les 10.14.35.png 
Visitas: 331 
Tamaño: 327.7 KB 
ID: 10646
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    Comparteixo plenament els comentaris dels companys.

  10. #10
    Bona feina i molt bones llums ben equilibrades
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •