Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 13 de 13

Tema: Darreres llums del dia

  1. #11
    Moltes gràcies a tots pels comentaris! Vaig voler procesar la via làctia de forma suau perque em va semblar més equilibrada amb la llum del moment. No feia gaire de la posta de sol i les restes de la seva llum són les que sobresurten pels ennivolats de la dreta, el cel encara esteia tenyit de suaus tons blaus i les estrelles feien les seves primeres aparicions. Quan vaig provar d’aumentar el contrast del cel, em va semblar que perdia un poc aquesta armonia i vaig optar per una imatge més dolça.
    Una imatge suau dins una atmòsfera general igual. M'agrada que la via làctia es dilueixi dins la imatge. Un excessiu contrast a vegades dona sensació d'incrustació dins l'escena. Entenc que encara estaves en crepuscle astronòmic...

    Chapaeu Marga ç,-)

  2. #12
    Una gran nocturna sin duda que, para mi retina, resulta demasiado azulada.

  3. #13
    M'agrada tal com la presentes i més sabent que la suavitat de la VL és totalment intecionada.

    Em sorpren la quantitat de llum que tens a les roques, tenint en compte que la lluna no havia sortit encara i per tant no il.luminava l'escena.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •