Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Darreres llums del dia

  1. #1

    Darreres llums del dia

    Nombre:  _DSC6654-2.menys renou.jpg
Visitas: 413
Tamaño: 137.1 KB


    Molt bona nit a tots! Després de mesos d'inactivitat al grup, i animada per en Jaume (gràcies per l'empententa Jaume!), m'he decidit a tornar a penjar una foto meva al foro. Disculpeu el meu silenci, més debut a una manca de temps (o més bé, d'organització!) que per falta de ganes.
    Aquesta foto és de dissabte passat, al més que retratat Pont d'en Gil, i probablement, una de les darreres d'aquest any de la via làctia. Els paràmetres: f/2,8, 14mm, 20 seg., ISO 2.500
    Gràcies pel vostre temps i pels vostres comentaris!
    Última edición por Marga Pons; 11/10/2018 a las 09:45

  2. #2
    Molt content de tornar-te a veure pel foro, Marga. Aquesta manca de temps o d'organització de la que parles no t'ha fet perdre gens ni mica el teu bon gust i olfacte per la fotografia. La imatge que ens presentes la trobo d'una gran delicadesa. La composició, els tons... Potser una mica més de contrast al cel li aniria bé, però entenc que això és molt a criteri de l'autor. Molt bona foto, Marga. Va, més, més!

  3. #3
    Bona Marga!! Feia temps que no et veiem per aqui.

    Bona imatge i bona compo, potser si que amb una mica més de contrast...
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Preciosa imagen, tras leer el comentario de Bep, quizá probaría a seguir su consejo para ver si te convence

  5. #5
    Al igual que la que he vist anteriorment, aquesta també m'agrada molt. Bona composició i colors.

  6. #6
    M'agrada molt s'enquadrament de fa foto. La suavitat del processat la fa diferent del què esteim acostumats a veure per ses xarxes socials i supòs que és el què pretenies. Personalment m'agrada com t'ha quedat.

  7. #7
    Moltes gràcies a tots pels comentaris! Vaig voler procesar la via làctia de forma suau perque em va semblar més equilibrada amb la llum del moment. No feia gaire de la posta de sol i les restes de la seva llum són les que sobresurten pels ennivolats de la dreta, el cel encara esteia tenyit de suaus tons blaus i les estrelles feien les seves primeres aparicions. Quan vaig provar d’aumentar el contrast del cel, em va semblar que perdia un poc aquesta armonia i vaig optar per una imatge més dolça.

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Marga Pons Ver mensaje
    Moltes gràcies a tots pels comentaris! Vaig voler procesar la via làctia de forma suau perque em va semblar més equilibrada amb la llum del moment. No feia gaire de la posta de sol i les restes de la seva llum són les que sobresurten pels ennivolats de la dreta, el cel encara esteia tenyit de suaus tons blaus i les estrelles feien les seves primeres aparicions. Quan vaig provar d’aumentar el contrast del cel, em va semblar que perdia un poc aquesta armonia i vaig optar per una imatge més dolça.
    Aquestes petites discrepàncies perden importància al saber que hi ha intencionalitat per part del autor en el que es discrepa. M'explico?.
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    T’expliques perfectament Jaume ;-)

  10. #10
    Una maravella Marga!!!!

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •