Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Sailing

  1. #1

    Sailing

    El Domingo por la mañana se celebró en el puerto una regata de veleros. Antes de darse la salida aproveché para sacar algunas fotos con el 100-400 mm.

    ISO 250 F/5,6 1/8000 SG 400 mm de focal.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _I6A9853 ff.jpg 
Visitas: 381 
Tamaño: 425.2 KB 
ID: 10598

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    No ho veig amb el monitor habitual,però diría que pujant llums, selectivamente del Velandre i la boia, la foto pot guanyar més.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Amb aquest tipus de llum m'és difícil d'opinar si hagués pereferit donar-li més llum al veler o, pel contrari, deixar-lo totalment en silueta. O tal com està, no sé... trobo que és molt a criteri de l'autor.

  4. #4
    M'encanta tal cual ens la presentes, un contrallum amb força detalls
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    A jo també m'agrada molt tal com la presentes ja que és un contrallum on hi ha detalls a l'embarcació i a la boia.

    Com a possible millora (no sé si era possible i és un gust personal) li donaria un pel més d'aire per la part superior i retallaria bona part de la zona dreta buscant un enquadrament vertical on el veler i la boia tindrien més protagonisme.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    A mi també m'agrada tal cual la presentes. M'afegeixo al comentari de provar un retall.

  7. #7
    M'agrada aquest contrallum tal com el presentes. Per altre costat, estic d'acord amb en Joan A. que és una fotografía per presentar-la en vertical.

  8. #8
    Pues creo que a esa vela se le puede sacar un poco más de interés en el revelado. Sirva esta opinión también para la otra foto que has colgado de similar temática.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •