Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Na Joanassa (jo també)

  1. #1

    Na Joanassa (jo també)

    Aquest escull tant fotografiat de la costa nord de Menorca tant com per fotofinderos com per altres fotògrafs de l'illa encara no l'havia pogut fotografiar i avui matí he anat fins allà acompanyat per na Marian. Quan partiem tenia molts dubtes ja que no ho tenia bé per anar-hi a l'hora de la posta de sol, moment en el que segurament el cel agafarà uns tons molt més polits però confiava en que la gran nuvolositat m'ajudes a filtrar la llum i, tot i ser les 13:00 h, tenir una llum prou acceptable.

    Exif: Nikon D610 amb Tokina 17 mm, ISO 100, f/6,3, 10 segons d'exposició amb filtre Haida ND Slim Pro II 400x 2.7 (9 passes de llum) i filtre Formatt Hightech 0.9 (3 passes de llum).

    Nombre:  Escull de na Joanassa_0009.jpg
Visitas: 366
Tamaño: 671.1 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Quin domini dels filtres, Joan A.! M'agrada molt tal com t'ha quedat. El cel, molt bo, tipus "asilvestrat" (Que consti que aquesta expressió vol ser un elogi, tant per tu com pel company a qui va dedicat el qualificatiu). Bona foto, Joan A.!

  3. #3
    Indudablemente el manejo del tiempo con los filtros dota a la foto de una plasticidad de la que carecería sin ellos.
    La estoy viendo en un monitor inadecuado y sin tener a mano un programa para valorar niveles, pero me atrevo a comentar cierta sobreexposición de alguna zona espumosa. ¿Es así?

  4. #4
    Molt bona foto Joan. Sa veritat es que es un lloc super atractiu.

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Wow!!!

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bona, Joan A. !
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Molt bona feina Joan!! El processat, bueno cadascú processa de diferent manera... però m'agrada bastant
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    M'agrada molt com ha quedat. Crec que en BN pot ser molt interessant.

  9. #9
    El que més m'agrada de la mar és que pots anar al matèix indret un centenar de vegades i mai el veuràs igual. Al matèix passa amb la fotografía!! Molt bona aquesta imatge. Gairebé no té res a veure amb la meva foto, tot i que és el matèix escull.

  10. #10
    Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris.

    Sento haver tardat tants dies a contestar i a comentar les vostres fotos, però he estat molt liat i no he trobat un moment per a poder dir alguna cosa. Intentaré posar-me al dia....
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •