Resultados 1 al 7 de 7

Tema: IV Artiem Half Menorca (3)

  1. #1

    IV Artiem Half Menorca (3)

    Per acabar la serie de fotos que vaig fer durant la prova, vos deixo aquesta altra corresponent un altre moment de la prova. Quan els corredors agafaven un got d'aigua de l'avituallament, alguns el bevien, altres es refrescaven i vaig estar una estona fent fotos per a captar aquestes escenes. El més complicat era agafar-ho al moment just i amb un enquadrament correcte, ja que estaven tot el temps en moviment...

    Exif: Nikon D610 amb Nikkor 70-200 a 190 mm, ISO 125, f/4, 1/1250.

    Nombre:  IV Artiem Half Menorca_0205.jpg
Visitas: 316
Tamaño: 405.8 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    La fotografia reflexa perfectament l'esforç dels corredors i en relació al moment just, crec que aquest és un d'ells. No em molesta gens que no hi hagin els peus del que va davant, ja que el segon acaba la foto.

  3. #3
    M'agrada el moment captat així com la composició de la foto. En canvi, el tractament final en aquesta foto no m'acaba de convèncer tant com a les dues de ciclisme.

  4. #4
    Efectivamente, lo destacable es el momento que has captado pero me gustan más las de los ciclistas.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    També m'agrada l'escena però no tant el processat.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    M'agrada el moment i les textures aconseguides, llàstima de la llum tant dura i també llàstima del fons.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Moltes gràcies a tots per les vostres aportacions. En prenc nota.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •