Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 17

Tema: Pinchos y vinos

  1. #1

    Pinchos y vinos

    Este año, con la familia y con motivo de nuestras bodas de plata hemos realizado un viajecito por tierras de pinchos y vinos y os voy a poner algunas fotografias del recorrido

    Empezamos con Pamplona y su ayuntamiento, una mañana fresquita y con un alto rango dinámico desafiante en un solo disparo. He disfrutado callejeando con el 20 mm f/1.8 fijo

    Nombre:  Ajuntament de Pamplona.jpg
Visitas: 379
Tamaño: 652.7 KB


    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Ajuntament de Pamplona.jpg 
Visitas: 355 
Tamaño: 782.4 KB 
ID: 10600
    Última edición por Bep Taltavull; 08/10/2018 a las 20:53
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bona foto Bep. Ben compensada de llums amb la dificultat que hi havia. Excel.lent qualitat d'imatge, no?
    Em sorpren que la perspectiva de l'esquerra estigui corregida i la de l'altre banda no.
    Vas disparar a f/3,5 i no a 1,8, per algún motiu de PdC, potser?
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Gràcies Jaume per comentar, tens raó en quant a la correcció de perspectiva, em vaig adonar quan ja l'havia pujada, a la miniatura m'hi he esmirat una mica més.

    En quan al diafragma emprat ho vaig fer per tenir una mica més de profunditat i a l'hora una mica més de qualitat tancant quasi dos passos.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #4
    Coincideixo amb en Jaume. Bon enquadrament i molt bona resolució de les llums. M'agrada la foto, Bep!. En tindrem més de fotos d'aquesta sortideta, oi?

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Un altre curiositat, Bep:
    No crec que ho recordis però, per si és que sí, recordes el tipus d'enfocament? Puntual, matricial i, si va ser puntual, a on?.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Vicenç: si, alguna més, si

    Jaume: Es fàcil de recordar quin tipus d'enfoc vaig fer servir, ja que sempre, sempre, sempre faig servir enfoc puntual i si no m'equivoc vaig enfocar a les cadires del primer pla
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Vicenç: si, alguna més, si

    Jaume: Es fàcil de recordar quin tipus d'enfoc vaig fer servir, ja que sempre, sempre, sempre faig servir enfoc puntual i si no m'equivoc vaig enfocar a les cadires del primer pla
    m'has respòs perfectament. Gràcies.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Viernes noche en el casco viejo de Pamplona. Empieza el ambiente de fin de semana, pinchos, cerveza y vinos, aunque esta escena se reproduce casi a diario.

    Els EXIF's son: ISO 640........f/2..........vel. 1/160

    "IRUÑA NIGHT"

    Nombre:  Iruña night.jpg
Visitas: 235
Tamaño: 925.2 KB
    Última edición por Bep Taltavull; 11/10/2018 a las 20:33
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt bona, Bep.
    Diría que hi ha una dominant.
    Per entendre com has aconseguit aquest equilibri entre llums i congelació de moviment, t'agrairia que posesis els paràmetres. Gràcies.
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    Molt bona imatge, Bep. Reflecteix perfectament l'ambient de l'indret. Bona composició i bon tractament de les llums.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •