Resultados 1 al 9 de 9

Tema: IV Artiem Half Menorca (2)

  1. #1

    IV Artiem Half Menorca (2)

    També del moment de la cursa ciclista de la triatló del passat diumenge, vos deixo aquesta altra foto, que, tot i tenir un tractament molt semblant a l'anterior i que se que no agradarà a tothom, és una mica diferent per que vaig buscar fer un escombrat i aquest fet li dona més dinamisme respecte a la primera foto que vos vaig mostar.

    D'entrada li trobo a faltar tenir ben congelada la cara del ciclista (al menys tal com està el braç), però com que m'agraden les linees dels núvols del cel i de les ombres del terra que condueixen la vista cap al ciclista és el que m'ha fet decidir a penjar-la aquí.

    Dades exif: Nikon D610 amb Tamron 24-70 a 24 mm, ISO 50, f/14, 1/50.

    Nombre:  IV Artiem Half Menorca_0167.jpg
Visitas: 362
Tamaño: 710.6 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    M'agrada molt més que l'anterior, supòs que pel dinamisme que transmet, i s'escombrat molt bo
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    A mí també m'agrada molt, potser encara més que l'anterior.
    Un tractament atrevit i trencador, amb excelent resultat, segons el meu gust.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Coincideixo amb els comentaris dels companys. Felicitats per la imatge, Joan A.!

  5. #5
    Moltes gràcies, companys.

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona, Joan
    Si que es millor, que s´altre

  7. #7
    Efectivament, tot es mou .. Carretera, paisatge, bicicleta, menys el ciclista. L'has clavada.

  8. #8
    Diferente a la otra. Es cierto, transmite más dinamismo. No es muy importante en esta foto la definición perfecta del ciclista. Muy buena.

  9. #9
    Per mi, la millor de ses tres fotos que ens has presentat.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •