Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Dues fotofinderes

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Dues fotofinderes

    Dues fotofinderes, una oficial i l'altre oficiosa; però igualment companyes d'afició.
    Una bona representació femenina del Grup.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Antonia-Montse-_01B6287_3638-1K.jpg 
Visitas: 881 
Tamaño: 174.9 KB 
ID: 10555
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Molt bé la quota femenina del grup. Tant de bò algun dia no faci falta parlar de quotes femenines ni de llistats cremallera, voldrà dir que la igualtat entre sexes és més a prop.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Molt bé la quota femenina del grup. Tant de bò algun dia no faci falta parlar de quotes femenines ni de llistats cremallera, voldrà dir que la igualtat entre sexes és més a prop.
    No és el lloc per ampliar aquest tema de la igualtat / paritat, però quant surt, no puc més que matissar que, segons el meu entendre, el que hem d'aconseguir és la igualtat d'oportunitats, no de nombre.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    No és el lloc per ampliar aquest tema de la igualtat / paritat, però quant surt, no puc més que matissar que, segons el meu entendre, el que hem d'aconseguir és la igualtat d'oportunitats, no de nombre.
    Ho entenc, Jaume. De fet tenia dubtes sobre si posar-ho o no, però, pel meu entendre, vaig donar per fet que no es tractava de política, religió ni futbol si no d'un dret fonamental de les persones. Així i tot ho entenc i ho accepto. Pots borrar el missatge, si vols.

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Ho entenc, Jaume. De fet tenia dubtes sobre si posar-ho o no, però, pel meu entendre, vaig donar per fet que no es tractava de política, religió ni futbol si no d'un dret fonamental de les persones. Així i tot ho entenc i ho accepto. Pots borrar el missatge, si vols.

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    No, no, Joan A.
    No m'he explicat be.
    El dubte que plantejava, de si parlar del tema era adient, anava per el meu comentari.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    No, no, Joan A.
    No m'he explicat be.
    El dubte que plantejava, de si parlar del tema era adient, anava per el meu comentari.
    Ah, perdona, Jaume, no ho havia entès, bonu, tampoc cal extendre'ns gaire amb aquests dubtes dins el fil de la foto. El millor que podem fer és gaudir d'aquesta altra foto de Fotofinder@s, no trobes?
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    La foto mostra quant de sacrificada és la nostra afició . Si no va agafar mal d'esquena...

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •