Resultados 1 al 5 de 5

Tema: El Castell de Requesens

  1. #1

    El Castell de Requesens

    El Castell de Requesens està situat a la Serra de l´Albera, al Empordà, just a la linia divisòria de Catalunya amb França. Per aquest motiu sembla esser que, al final de la guerra civil van ser molts els exiliats cap a França que, abans de passar la frontera, hi van fer nit. Certament que, degut a que està molt amagat, ens va costar molt trovar-lo. També diuen que la cantant Shakira està en tractes per comprar-lo.
    A veure que us sembla el muntatge
    Nombre:  El Castell de Requesens.jpg
Visitas: 353
Tamaño: 404.8 KB

  2. #2
    Molt bona feina LLuis, és un tipus de composició i montatge que sol funcionar força bé en alguns concursos internacionals en els que he participat.

    Si no haguessis dit que es un montatge hauria estat força difícil saber-ho.

    Just damunt les espatlles del personatge es veuen algunes zones on, sembla, que hi manca ajustar un pel el retall, crec que mereix la pena que ho corregeixis per que la foto s'ho val.

    Molt bon tractament del blanc i negre i també m'agrada molt com has il.luminat la cara del personatge.

    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Bona, Lluís! Com diu en Joan A., aquest tipus de muntatges solen (o solien) ser ben valorats en alguns certàmens, sobretot quan van ser novetat d'estil. M'agrada força el BN que ens presentes, tant de llum com de contrast. És cert, com comenta també en Joan A., que el perfil del personatge podria ser una mica més polit, però tot i així la foto fa força patxoca.

  4. #4
    El castell molt interessant i ben resolt el BN. D'acord amb el comentari del retall. Sincerament el muntatge no m'entusiasma

  5. #5
    Molt bona imatge Lluís, m'agrada molt el tractament i tan sols s'hauria de millorar el que comenten els companys
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •