Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Diagonal

  1. #1

    Diagonal

    ISO 200
    1/160 - f13 - 42 mm (84 mm)
    Objectiu Zuiko 14 - 150 mm

    Nombre:  Diagonal.jpg
Visitas: 345
Tamaño: 616.1 KB

  2. #2
    M'agrada molt la idea de la foto. Aquesta diagonal tan marcada li dóna força i dinamisme. Els colors tan repetitius, però, de les ombrel·les i gandules fan que la trobi una mica cridanera. Has provat en BN, on la composició i dibuix (fantàstics, per cert) prevalguin sobre el color?. Si et dic això és perquè jo m'he pres la llibertat de provar-ho. Bona foto, Narcís!

  3. #3
    A jo també m'agrada molt aquest joc de diagonals que formen el tall de l'aigua, les gandules i fins i tot la passarela per accedir a la platja que "ataca", de manera perpendicular a les diagonals abans esmentades.

    La proposta d'en Vicenç em sembla bona idea, encara que a jo, en aquest cas, no em molesten els colors repetitius.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Original composició Narcis.

  5. #5
    Viendo título y foto no hay margen de duda e, indudabemente, la composición es muy buena. Personalmente me gustan esos tres colores presentes en la foto.
    Si acaso clonaría el cachito de cactus del ángulo inferior derecho.

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Ja trobava a faltar una de les teves vistes aerees... m'agrada amb color, precisament trobo que la gràcia és que totes siguin iguals. Molt guapa!

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bona, Narcís
    Jo no tocaría res.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Gràcies pels vostres comentaris

  9. #9
    Bona composició i bons colors, jo també retallaria el bocí del cactus com en Carlos
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •