Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 16

Tema: Pre-temporada de volei

  1. #1

    Pre-temporada de volei

    Aquest matí s'ha jugat un partit amistós de pretemporada entre l'Avarca Menorca Volei i el CIDE de Palma de Mallorca.

    Com que des del club m'han demanat que fes algunes fotos per a poder-les emprar com a promoció en la campanya de captació de nous socis, he aprofitat per fer les primeres fotos d'aquest esport amb el Nikkor 70-200 + el multiplicador TC-20E III.

    Aquesta és una d'elles. La jugadora és la mallorquina Aina Pons, nova incorporació d'aquesta temporada i cridada a ser una jugadora de molt alt nivell (te la mateixa edat que la meva filla i ja ha estat internacional en categories inferiors).

    Exif: Nikon D610 amb Nikkor 70-200 + TC-20E III a 280 mm (no he pogut dur la focal als 400 mm de màxim per que hauria estat impossible agafar la jugadora i la pilota ja que el camp de visió es redueix moltissim i a la velocitat que va el joc no hauria estat capaç de captar la foto, així que he preferit ampliar el camp de visió i posteriorment fer un lleuger retall), ISO 12800, f/5,6 (màxima apertura amb el duplicador) i 1/1000.

    Nombre:  CV Avarca Menorca - CIDE_0020.jpg
Visitas: 390
Tamaño: 582.1 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Magnífica, Joan A.
    ISO 12800 !!! i sense renou!.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Magnífica, Joan A.
    ISO 12800 !!! i sense renou!.
    De vegades (no sempre) el Dfine 2 fa marevelles, de totes maneres l'arxiu original no te cap desastre de renou per haver estat tirada a aquesta ISO i com ja he dit altres vegades, sobreexposar les fotos al moment de fer clic ajuda a evitar l'excés de renou. Al meu entendre, una foto subexposada amb un ISO determinat farà més renou que una foto sobreexposada encara que tengui molta més ISO que l'altra.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Felicidades. Mejor momento imposible. Gran imagen deportiva.

  5. #5
    Bona imatge captada en el moment oportú. Bona feina, Joan A.

  6. #6

  7. #7
    Certament que és una gran foto d´esport. El moment, el tractament i, sobre tot, per a mi, aquesta composició en diagonal dinàmica tan adient.

  8. #8
    Molt bona Joan!! en aquest cas el dispar és moltissim bo i el Define t'acaba d'ajudar.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Bona feina.

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona, Compo en diagonal Joan

    L'únic que veig és que el define , treu el soroll, però la pell de la noia queda massa suavitzada, al meu entendre

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •