Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 16 de 16

Tema: Pre-temporada de volei

  1. #11
    Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris.

    Xiscu: l'acabat de la pell (que entenc pot agradar més o manco) no és degut al ús del Dfine 2 (o al manco no només al ús d'aquesta eina). Des de fa ja temps, intent que totes les meves fotos de volei tenguin una certa uniformitat de processat, al igual del que tu fas amb els teus fantàstics bodegons. La idea és donar un estil personal a les fotos i per aconseguir-ho darrera del Dfine 2 hi ha un treball de processat totalment intencionat.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #12
    Una gran foto Joan.

  3. #13
    He rescatat aquest fil degut a que, com ja ha informat en Bep al whatsapp de Fotofinderos, aquesta foto ha estat premiada al Circuit Babel Photographic 2019, en concret al saló VIIème Salon International Le Catalan amb un "Le Catalan Diploma".

    Amb aquest nou premi, aquesta foto ja n'acumula dos. El primer fou una
    Menció d'honor PSA (Photographic Society of America) al IV Salón Internacional de Berga - Tirabol 2019 (secció de Fotoperiodisme) enmarcat dins el IV Circuito Ibérico de Fotografía 2019.

    Com sempre he dit, la meva evolució fotogràfica està lligada, en part, als comentaris que es fan dins aquest fòrum de les fotografies que hi vaig pujant.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #14
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Caram, Joan A.!
    Enhorabona.
    La foto i tú us mereixeu aquest reconeixement !!!
    M'agrada aquest joc !

  5. #15

  6. #16
    Enhorabona Joan A. !!
    No valoro mai aquestes fotos d'esports per què és una tècnica que no conec gaire, tot i que reconeixo de la dificultad que representa, disparar amb altes velocitats, jugar en les llums dels poliesportius, etc.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •