Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 14

Tema: Exploradora

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Exploradora

    Un blanc i negre, per que no sigui dit...


    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Exploradora-B&N-8Cv.jpg 
Visitas: 326 
Tamaño: 554.5 KB 
ID: 10496

    Nikon D750 - Micro Nikkor 105mm
    f/20 - 1/200 - ISO 100
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me gusta la composición Jaume, he estado dudando si mejoraría recortando un poco, justo por encima de la zona más comprometida con el borde.
    Me encanta la edición.
    Y creo mejoraría aun más si cabe con algo mas de definición en la cuerda y la exploradora.
    Buen trabajo, si señor.
    Por cierto al principio he estado a punto de avisar que el fotofinde se había estropeado porque no me salía el color de tu imagen.

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    M´agrada Jaume
    Tornes vell ? , blanc i negre ?

  4. #4
    Estic d'acord amb el comentari d'en Pepe en quan al retall i a la manca de definició. El processat en blanc i negre m'agrada molt com el tens.

    T'estàs passant a "el lado oscuro de la fuerza"......"Yo soy tu padre" Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: 9-2-600x400.jpg 
Visitas: 31 
Tamaño: 29.9 KB 
ID: 10500
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Bona foto, Jaume. Comparteixo, però, el "sentiment" (deixeu-m'ho dir així) d'en Pepe i Joan A. respecte a la definició de la corda. He dit "sentiment" perquè no sé si només és manca de definició o li manca quelcom de textura, o una barreja d'ambues coses. Però sí que trobo que a la corda li falta "alguna cosa". La idea i composició les trobo bones, però de cara a l'enquadrament seria una mica més atrevit i retallaria aproximadament la meitat de la part superior per damunt de la corda.

    Et felicito per haver pujat aquesta foto tant diferent al tipus de fotos a les que ens tens acostumats.

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Bona foto, Jaume. Comparteixo, però, el "sentiment" (deixeu-m'ho dir així) d'en Pepe i Joan A. respecte a la definició de la corda. He dit "sentiment" perquè no sé si només és manca de definició o li manca quelcom de textura, o una barreja d'ambues coses. Però sí que trobo que a la corda li falta "alguna cosa". La idea i composició les trobo bones, però de cara a l'enquadrament seria una mica més atrevit i retallaria aproximadament la meitat de la part superior per damunt de la corda.

    Et felicito per haver pujat aquesta foto tant diferent al tipus de fotos a les que ens tens acostumats.
    Textura: En color en té una mica més. El processat amb Nik C. ha accentuat petites zones cremades. Per cert: la foto que he pujat és una captura de pantalla del processat del plugin Silver Efect Pro 2, perque , com us he dit en més d'una ocasió, no em funciona be.
    Retall: d'acord
    Vicenç: aquesta era la idea de pujar aquesta foto. Un estil diferent, un processat diferent i treballar el B&N, com a disciplina, que rarament em convenç aplicada a les meves fotos.

    Gràcies pels vostres comentaris.

    Què tal així?
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Exploradora-2.jpg 
Visitas: 186 
Tamaño: 838.7 KB 
ID: 10507
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Em sumo a la majoria de comentaris (menys als referents a l'edició...que em van grans). M'agrada li idea ( i més venint de tu :-) però em dona la impressió que a la foto li manca alguna cosa, no sé si la textura o contrast... no sé què-

    A la resta de companys: brillants els vostes comentaris respecte a el fet que en Jaume publiqui en BN

  8. #8
    La corrección del procesado de la cuerda redondea este bodegón macro que me recuerda a alguno de Xiscu. Enhorabuena por el salto sin red que implica hacer un BN.

  9. #9
    Segurament la manca de definició deu ser deguda a que és una captura de pantalla.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Segurament la manca de definició deu ser deguda a que és una captura de pantalla.
    Precisament, per això jo no hi donaria més voltes a aquesta foto.
    M'agrada aquest joc !

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •