Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Ens casem !!!

Vista híbrida

Mensaje anterior Mensaje anterior   Próximo mensaje Próximo mensaje
  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Ens casem !!!

    Aquesta reconec que està pillada molt per l'esquadra com a tema del mes, però si el busqueu bé, el fotogràf hi és.

    A Singapore resulta que casi es celebra tant el prometatge de les parelles (o el que antigament es deia "pedida de mano") com el casament. Les parelles es fan trilions de fotos la mar de mudats i després les projecten i penjen durant la ceremònia del casament.
    A mi que em posa malalta que em facin fotos.... se'm van posar els pels de punta només d'imaginar-me casant-me allà.

    Com veureu les fotos han de ser ben originals, com ara pujar la parella dalt d'un pont ben cèntric de la ciutat, del tot mudats aguantant globus de colors. Tot són gustos!

    Com a foto documental no em direu que no és curiosa... :-)

    Nombre:  P8020049.jpg
Visitas: 179
Tamaño: 668.5 KB


  2. #2
    Bona foto, Bet!. Sí, sí, el que expliques és força curiós. Molt ben vist el moment. M'agrada l'escena i l'enquadrament que has donat als protagonistes sobre el pont. Penso que, visualment, la foto pot encara guanyar més si retalles un tros la zona d'aigua per la part de sota, que no aporta res a la imatge.

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Precisament a mi m’agrada amb el pont centrat. Sota un pont sol haver-hi aigua...

  4. #4
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Precisament a mi m’agrada amb el pont centrat. Sota un pont sol haver-hi aigua...
    Doncs res a dir

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Interessant foto i comentari.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Fotografia curiosa, si, cada cultura te les seves coses...
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Gracies per la informació.
    La fotografia ben buscada. D'acord en que sota dels ponts acostuma a haver-hi aigua, però jo també retallaria una mica.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •