Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Terra de trovadors 1

  1. #1

    Terra de trovadors 1

    Aquest cap de setmana hem estat a Castelló d´Empúries uqe feien el Festival Medieval "Terra de Trovadors". He fet moltes fotografies. Aniré pujant alguna cosa. Càmara Canon EOS 400 D, Obj. Canon 70-200 + Duplicador. Focal 210-iso 800 1/800 f 7´1
    Nombre:  Torneig.jpg
Visitas: 312
Tamaño: 581.6 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Magnífica fotografía, Lluís !!! Molt bona.
    Té molta força, dinamisme, estètica, color, ambient...

    Suggerències per aquesta i les altres fotos que dius ens pujaràs i que ens encantaría veure:

    - MIDES: Aquesta imatge, segons el programa de dades EXIF de Firefox, medeix molt per sobre dels límits que el programa del fòrum permet (max 2500x1024: ample i alt). Aixó vol dir dues coses: 1. Que la imatge queda molt redimensionada automàticament amb pèrdua de qualitat corresponent. 2. Que la imatge no la podem veure sencera i hem de fer scroll. Per aquest motiu , sempre us recordo que el costat vertical de la foto que pujeu no superi els 850pixells.

    - REPORTATGE: Com que sembla que en pujaràs més del mateix tema, et recomano que les pugis a REPORTAGES Y PROYECTOS, a on jo t'he mogut aquesta primera foto. Això no impedeix que les fotos siguin objecte de discussió, anàlisi i crítica si cal, tal i com veig que desitges, pel fet d'haver-la pujat a"EXPOSICIO, ANALISIS Y CRITICA".
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Estic d'acord amb el que diu en Jaume. Em crida l'atenció una ratlla negre al costat esquerra.

  4. #4
    A mi m´agradaria pujar-les a anàlissi i crítica perque tampoc en vull pujar masses i, en aquest apartat t´e moltes mes visites i crítiques.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Val, doncs t'ho torno a posar allà.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Comparteixo els elogis d'en Jaume. Molt bona foto, Lluís!

  7. #7
    Espectacular imatge Lluis!! Bona nitidesa i velocitat
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    M'afegeixo als elogis. Vas fer clic al moment precís.

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Creo que la palabra que mejor define esta imagen es la de espectacular.
    Una imagen que me encanta. Acostumbrado como estás a la imagen en plena acción has elegido el momento oportuno.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •