Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Novetats mirrorless a totes les marques

  1. #1

    Post Novetats mirrorless a totes les marques

    Hola a tots!

    Avui, xerrant amb en Jaume l'hi he comentat que tant Nikon con Canon ja tenen les seves mirrorless, amb lo qual aquesta tecnología s'està postulant com la succesora de les réflex.

    M'agradaría que quedés clar que las réflex actuals NO TENEN RES QUE ENVEJAR a les mirrorless. Simplement les réflex estàn a la cúspide del seu desenvolupament i el de les mirrorless comença ara, com aquell que diu. Seria com un Audi A4 o un BMW Serie 3 comparat amb un Tesla, perque ens entenguem. Tots són grans cotxes.

    Bé, com sabeu Sony té la part més gran del mercat mirrorless amb les seves Alpha havent guanyat més d'un 75 % de quota de mercat a Nikon i a Canon amb el que va d'any. Per tant, els altres no han tingut més remei que reaccionar ja que la sangria és massa gran per a ser ignorada.

    SONY
    Aquesta marca té, en FULL FRAME, les següents càmeres:

    - SONY A9: molt especialitzada per acció. 24,2 Megapíxels, obturador mecànic i electrónic, 20 frames per segon, dos tarjetes, un visor óptic increible sense lag i un catàleg d'òptiques que és lo millor del mercat actualment, enfocament híbrid ... una marevella. Sensor estabilitzat que estalvia 5,5 passes.
    - SONY A7RIII: La R es de "Resolution" ja que és la que més resol.lució té: 42,4 megapixels, enfocament hibrid (amb menys punts que la A9 peró no està pensanda per acció), 10 frames per segon, Pixel Shift per fotos de producte (fotos per apilament que arriva als 160 megapixels), sensor estabilitzat de 5,5 passes, mateix visor que la A9, dos tarjetes...
    - SONY A7III: S'agafa el sensor i el sistema d'enfocament de la A9 i un visor més modest, es baixa a 10 frames per segon i es conserva el demés, dos tarjetes, sensor estabilitzat, etc. Una GRAN càmera. Per a mi LA MÉS INTERESSANT DEL PANORAMA MIRRORLESS ACTUALMENT. Si hagués sortit amb la 7RIII m'hagués comprat aquesta.
    - SONY A7SIII (sortirá inminentment, ara per ara hi ha la A7SII). Enfocada al vídeo. Els fotodiodos son una pasada de grossos per lo que per fotos amb poca llum es BRUTAL.
    - I totes les de generacions anteriors a molt bon preu (A7, A7II, A7RII, etc).
    - Una gama d'optiques considerable tant de Sony con de Zeiss o Sigma Art.


    NIKON
    Aaaay Nikon Nikon. La marca dels meus amors de tota la vida ha tret les noves Z6 i Z7.

    - NIKON Z7: sensor de 45,7 megapixels, sistema d'enfocament similar al de la A7RIII de Sony i un gran visor. També sensor estabilitzar. Peeeero, té alguns problemes: una sola tarjeta de memoria i una bateria irrisoria de 300 i pocs dispars.
    - NIKON Z6: pensada per combatre la Sony A7III. 24,5 megapíxels. sensor estabilitzat pero un sistema d'enfocament bastant normalet i també una tarjeta de memoria i una bateria irrisoria. No es comparable amb la A7III en absolut.
    En aquesta cas, crec que Nikon ha anat més a parar la sangria d'usuaris que van cap a Sony que no fer una cosa revolucionaria. De fet, les intencions són que la gent empri les optiques de les reflex de montura N amb un adaptador que costa 200€, pero, clar, l'usuari de mirrorless no és el que vol. Vol un sistema compacte. Un altre errada és la fulla de ruta de llençament d'òptiques de mirrorless: sortirà amb dues "del montón" i en treurà molt poques els pròxims 4 anys. De moment, no és competència per Sony i em sap molt de greu. Primera perque Nikon es sa "meva" marca i, segona, perque és necessari competència perque els preus de Sony baixin, que són cares.

    CANON
    El que faltava avui ha presentat la
    - CANON EOS R: sensor de 30,3 megapíxels, cos SENSE estabilitzador (sic), autoenfocament Dual pixel (bien!), 4 óptiques (bien!) i adaptador per els objectius Canon (4 diferents, SIC!). No ho diuen però crec que només té una tarjeta de memoria.

    Però hi ha més,

    OLYMPUS: marca fidel al micro 4/3 l'està abandonant ja que prepara la primera Full Frame (bien!).
    FUJITSU: ja s'ha fet un nom amb les seves APSC però es rumoretja que també entrarà a la guerra Full Frame (bien!).

    Bé, de moment SONY segueix sense competencia. Els casi 7 anys d' avantatge desenvolupant mirrorless estàn passant factura a CANIKON. No obstant, són càmeres bones i suposo (i desitjo) que en cada edició es vagin apropant més a Sony.

    A internet i a les webs dels fabricants trobareu tota la info i si em voleu demanar el que sigui sóm aquí per lo que faci falta (si ho sé, clar!)

    Ja podeu anar estalviant per les mirrorless que les pròximes que compreu, casi amb total seguretat, ho seràn
    Última edición por Carlos Permuy; 08/09/2018 a las 14:48

  2. #2
    Per cert, una cosa molt bona que té Sony i encara no te Nikon (Canon encara no es sap però no ho he vist) és es seguiment d’ulls. És increíble, sobretot si tires molt obert, per exemple a f1.4.

    Et segueix sempre s’ull des model o de sa model, clavant SEMPRE es foco.


  3. #3
    Ja sabem més de sa Canon R:

    - Una tarjeta de memoria només (confirmat)
    - Es confirman es 4 adaptadors
    - 8 frames per segon
    - Anuncien que tenen es sistema d'enfocament més ràpid des mercat i no és cert. A ses proves surten més ràpides ses A9 i ses A7III de Sony
    Bé Canon sempre és sa que més menteix a ses especificacions, sobretot de ses òptiques. Moltes de ses que ven com a f1.2 no passen de 1.4 o inclus de 1.5 (comprobat per DXOMAR).

    Sigui com sigui, la cosa s'està possant interessant.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Excel.lent informació, Carlos, com sempre.
    Gràcies.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Quina currada! Moltes gràcies per la quantitat i qualitat de la informació, Carlos.

  6. #6
    Més coses: Canon no té seguiment d'ulls ni joystick per punt d'enfocament. Es fa a través de uns botons tàctils molt extranys.

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Presentació Oficial sistema Z de Nikon:
    https://www.fotofinde.com/showthread...ema-Z-de-Nikon
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Presentació Oficial sistema Z de Nikon:
    https://www.fotofinde.com/showthread...ema-Z-de-Nikon
    Quin desastre de presentació! Com es poden dir tantes barbaritats en 2h!! Estic decepcionat per la poca professionalitat dels ponents.
    Com poden dir que una lent a f/4 te el bokeh de 2,8 perquè la distància de la bayoneta al sensor s'ha reduït????? PER FAVOR!!
    Un f/4 per molt que minvi la distància és una f/4 natiu a la nikon Z per tant és f/4 si o si... uffff
    Una altra perla: "No tireis en Raw porque el jpg ya da suficiente calidad que no necesita ni editar" Quin paperot!!!

    Normal que no venguin....
    Entre que Sony perd ventes i nikon fa aquests paperots.... Canon ha entrat moooolt fort al mon mirror less!
    E

  9. #9
    Impressionant. Mira que sempre he estat de Nikon però està clar que és una marca abocada en es desastre de seguir aixines; un fiasco de mirrorless. Amb majúscules. I em dol molt perque sempre he estat Nikonista.

    Es fet de que Sony vengui menos es natural, fins ara ha estat tota sola i hi ja molts de Canonistes que tenen molts de vidres de Canon. No és que vengui més, crec jo, és que estàn aturant sa sangria. Es problema es que Sony està tres generacions per davant... i a punt de treure coses com:
    - seguiment d’ulls A ANIMALS! Els fotògrafs de natura tornaràn locos. Jo ja he vist ses demos.
    - sa A7S III, amb una gestió de renou mai vista. Es president de Sony va dir, literalment “anirà molt més enllà de ses expectatives des usuaris”.

    En fi... jo, de moment, no canvi... i ja sabeu que som mercenari amb es material, vaig a lo que més em convé.... i ara tenc dos mirrorless... sa Leica ja m’ha arrivat jajaja.

  10. #10
    Per cert, sa presentació FA VERGONYA ALIENA!!!!

    No m’extranya que en Javier Garcés, jefe de producte de Nikon durant molts anys, hagi passat a Sony. Quina vergonya, per l’amor de Deu. Bo que foten! És que NO HO ENTENC! Amb mentides i coses totalment falses... malament Nikon... MOLT malament. Estic encés!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •