Resultados 1 al 6 de 6

Tema: Recollint l'equip

  1. #1

    Recollint l'equip

    Com no podia ser d'una altra manera, aquesta és la meva aportació. En aquest cas correspon a un moment en que en Bep ja estava recollint l'equip després d'haver anat junts a Punta Nati per a fer la posta de lluna i el sol ja havia començat a guaitar per damunt l'horitzó a l'esquena del protagonista.

    Nikon D610 amb Nikon 80-200 a 80 mm, ISO 400, f/8, velocitat 1/40 (no va quedar borinada i açò que l'objectiu no te estabilitzador d'imatge, jejeje).

    Nombre:  Posta de lluna Far Nati_0026.jpg
Visitas: 762
Tamaño: 549.3 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    L'estabilitzador el deus portar tu incorporat al braç i no vols dir res, segur.

    Molt bona foto, Joan A. M'agrada tant el posat d'en Bep (agafat en el moment oportú), com el desenfocament del fons. Tal vegada la retallaria una mica per la part superior.

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Penso que hauriem de canviar el nom del tema del mes i anomenar-lo "Fotografs fotofinderos" :-)
    Que bé quedeu tots a les fotos!

  4. #4
    Jajaja, ja me l'ha tornada... menos mal que no em vas fer la foto quan vaig caure aquest dia, podries haver ensenyat "els perills de la fotografia".

    L'escena està molt be, però el modeeeel....anava un poc despentinat
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Molt bona foto. Com apunta en Vicenç amb un retall, jo provaría també de retallar per la dreta i que la diagonal del tres peus anés al vèrtex.

  6. #6
    Me gusta este momento del fotógrafo recogiendo bártulos.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •