Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Día de tormenta

  1. #1

    Día de tormenta

    Stormy day by Carlos Permuy, en Flickr

    Datos exif pulsando sobre la foto.

  2. #2
    No li acabo de trobar el que de bon segur tu li has vist, Carlos.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Aquesta foto no em diu gran còsa.
    Però no paris de pujar fotos que tu valoris o cerquis una crítica.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4

    Día de tormenta

    No la cerco però no em sap cap greu que les critiqueu

    Les crítiques tècniques no m’interessen amb absolut. Un altre tipus de crítiques sí però si està empastada, cremada, caiguda, distorsionada, desenfocada o similar més igual. Més que res perque moltes vegades és el que busco.

    Jo faig les fotos que m’agraden a mi i entenc que no sempre agradin als demés però com faig el que m’agrada ja estic content i disfrut
    Última edición por Carlos Permuy; 05/09/2018 a las 11:28

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Carlos Permuy Ver mensaje
    No la cerco però no em sap cap greu que les critiqueu

    Les crítiques tècniques no m’interessen amb absolut. Un altre tipus de crítiques sí però si està empastada, cremada, caiguda, distorsionada, desenfocada o similar més igual. Més que res perque moltes vegades és el que busco.

    Jo faig les fotos que m’agraden a mi i entenc que no sempre agradin als demés però com faig el que m’agrada ja estic content i disfrut
    Doncs t'hauríes de replantejar pujar aquestes fotos a un altre apartat, perque aquesta idea teva ( per molt bona que sigui) no encaixa amb l'objectiu d'aquest apartat de fòrum: "EXPOSICIÓN, ANÁLISIS Y CRITICA de fotos".
    De fet, crec que les pujes perque t'ho vam demanar nosaltres. Fés el que et sembli més adient, Carlos.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6

  7. #7
    Carlos, (i Jaume), donaré la meva opinió si us sembla bé.

    Carlos, crec que l'important és que pugis fotos. Poden tenir més o menys "seguidors", però a mi m'agrada veure-les, com m'agrada veure les fotos de tots els altres companys. Com més estils diferents de fotògrafs hi hagi al Foro, més ens enriquim tots. Segueix on creieu, Carlos, però segueix.

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Copy paste del comentari d’en Vicenç. Afegeixo que com més variats els estils de fotos que fem
    entre tots, més creixem com a grup, penso.

  9. #9
    A jo m'agrada la lluminositat de la fotografia i també la perspectiva. Pot ser en format vertical es veuria millor, segons les regles fotografiques dels tres terços, però les regles estam per trencar-les si l'autor així ho vol.

  10. #10
    M'agrada la llum de la presa i en certa manera la composició.

    Per jo estaria millor amb el model quiet i l'aigua moguda i no a l'inrevés com es el cas.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •