Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: "Beachy" vanishing points

  1. #1

    "Beachy" vanishing points

    "Beachy" vanishing point by Carlos Permuy, en Flickr


    Sony ILCE-7RM3
    ZEISS Loxia 2.8/21






    ƒ/14.0
    21.0 mm
    1/20
    100
    Última edición por Carlos Permuy; 31/08/2018 a las 08:46

  2. #2
    M'agrada molt la capacitat de "veure" la foto. A açò se li diu tenir ull fotogràfic.

    M'agradaria que l'alçada dels dos edificis fos la mateixa per tal de que la simetria de la foto fos perfecta.

    Si poguessis indicar els exif de la foto....sembla que per la distorsió dels edificis està feta amb un gran angular.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Actualitzat amb dades EXIF

    De totes maneres, pitjant damun sa foto vas a sa seva fitxa de flickr a on hi és tot.

  4. #4
    Cita Iniciado por Carlos Permuy Ver mensaje
    Actualitzat amb dades EXIF

    De totes maneres, pitjant damun sa foto vas a sa seva fitxa de flickr a on hi és tot.
    Perfecte, Carlos, gràcies per s'informació sobre lo d'es Flikr, no ho sabia!

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Coincideixo, molt ben vista.

  6. #6
    M'agrada molt de tot d'aquesta foto, Carlos. Visió de la foto, composició, edició... doncs això, de tot. No em molesta la diferència d'alçada entre els dos edificis. Em pregunto si una correcció de la perspectiva per tal que els dos edificis mantinguessin les verticals, la imatge seria més plaent per la vista. Bona foto, Carlos!

  7. #7
    Tienes una excelente capacidad de ver fotos donde otros no lo harían. Me encanta esta.
    En cuanto a detalles técnicos (y espero que no te molesten estas puntualizaciones), me apunto al comentario de Viçens y añado que, como supongo que buscabas simetría, sobra un poquito de espacio por la izquierda.

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona vista, Carlos

  9. #9
    El mèrit més gran és saber "veure sa foto". Els detalls que te proposen els companys són fàcils de resoldre. Molt bona Carlos.

  10. #10
    Hola Carlos, no me molesta en absoluto

    Gracias por los comentarios.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •