Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: La vendedora

  1. #1

    La vendedora

    The seller by Carlos Permuy, en Flickr



    Sony ILCE-7RM3

    FE 35mm F2.8 ZA
    ƒ/2.8
    35.0 mm
    1/30
    800



  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt bona, Carlos.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    M'agrada molt la pose de la protagonista, així com la seva expresió. La col.locació de les mans està de 10. Els objectes del fons ajuden a contextualitzar l'escena.

    Per contra hi manquen blancs a la foto, amb un lleuger ajust de nivells la foto millora bastant.

    Els negres els veig passats, però en aquest cas no em molesta gaire aquest aspecte ja que per l'ambient que rodeja l'escena pens que no li va malament.

    Crec que és una molt bona foto que pot millorar ajustant els blancs.

    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    M’encanta la pose i la mirada intimidadora. El moment l‘has clavat.
    I com ja han mencionat els companys l‘enquadre també aporta molta info.
    M‘agrada molt!

  5. #5
    Un BN excelente y muy buen encuadre.

  6. #6
    Abans de res, deixa'm dir-te, Carlos, que celebro molt tornar-te a veure (i a les teves fotos) pel Foro. Respecte la foto sóc de la mateixa opinió general que els companys. Trobo que és una magnífica foto i que l'opció en blanc-i-negre li va de meravelles. També penso com en Joan A. pel que fa l'ajustament dels blancs però jo encara aniria una mica més enllà. L'ajustament només l'aplicaria a la cara i mans de la venedora per tal que guanyin més força i dirigir encara més la mirada de l'espectador, deixant els blancs del fons tal com estan. Però no deixa de ser una opinió més. En qualsevol cas, gràcies per compartir-la, Carlos.

  7. #7
    Celebro que cuelgues de nuevo fotos por aquí.
    De esta, un diez a la composición y posado de la vendedora, transmite carácter. También creo que se puede forzar un poquito más el revelado para enfatizar el rostro de la señora pero, vaya, su mirada ya centra toda la atención.
    Muy buen retrato.

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Molt Bona, Carlos !!
    Sigueee

  9. #9
    Molt bona imatge. La il·luminaciò del rostre i les mans la trobo molt bona i encertada, resalta l'expresivitat de la mirada.

  10. #10
    Gràcies per es comentaris.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •