Aquest passat diumenge va tenir lloc la triatló de Cala'n Blanes i vaig voler aprofitar per a provar com anava el 70-200 per a fotografia esportiva que he comprat en substitució del 80-200.

Per motius que no venen al cas em va ser impossible ser-hi present a la prova de natació i vaig arribar just començava la prova ciclista. Vaig estar fent diferents proves d'escombrat ja que és una disciplina que no he practicat gairebé mai i no tenia gens clars els paràmetres, així que vaig d'haver anar fent proves amb diferents configuracions. Aquesta que vos present, crec que és la que va quedar millor.

També vull aprofitar per a fer un petit homenatge a les poques dones que participaven a la prova i que demostraren estar en un estat de forma envejable.

Val a dir que en ACR només duu contrats +15, claretat +15 i intensitat +5 (no he tocat res que afecti a l'exposició) però després li he afegit una capa de Color Efex Pro 4 per a augmentar el contrast amb photoshop per un motiu de gust personal).

Exif: Nikon D610 amb Nikkor 70-200 a 70 mm, ISO 50, f/14 i velocitat 1/50. El motiu d'aquests paràmetres no és altre que poder tenir una velocitat d'obturació baixa i era l'única manera de fer-ho degut a que el sol ja es trobava prou amunt.

Nombre:  Triatló_0030.jpg
Visitas: 783
Tamaño: 487.3 KB