Resultados 1 al 5 de 5

Tema: Retrato

  1. #1

    Retrato

    Avui la "proganista" és la meva germana, Aina. A veure que és us sembla.

    Iso 100 66mm 0ev f/5.3 1/400

    Nombre:  Fotofinde.jpg
Visitas: 297
Tamaño: 222.1 KB


  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Doncs m’agrada molt Nil. Cada foto que penjes supera l’anterior, la qual cosa és molt bona senyal.
    M’agrada l’enquadrament fora dels canons habituals, i l’ús del BN. Has enganxat bon moment, la mirada perduda fa que la foto sigui molt sugerent.
    Del tema edició no tinc res a dir perque no en sé prou.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    També m'agrada molt la foto, Nil.
    Com potser saps, en general, les fotos en B&N no m'entusiasmen, tret de temes tant concrets com, per exemple, aquest, el retrat.
    Per a mí, aquesta foto és un exemple del que sempre predico: quan es vol transmetre un contingut com aquest, normalment, el color sobra, fa nosa.
    A les hores, si tens la capacitat de pre-"veure" la foto en B&N , la claves.

    Com diu na Bet, però dit d'un altre manera, amb aquesta foto has donat un pas endavant com a fotògraf.
    Enhorabona.
    No t'aturis.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Coincideixo amb els comentaris de la Bet i en Jaume. Crec que supera, en molt, tot el que havies pujat fins ara. Molt ben agafat el moment. Un petit detall tècnic. Crec que li falta una mica de llum per acabar de fer-la encara més atractiva (De negres està molt bé). Si ajustes l'histograma per la dreta ho comprovaràs tu mateix.

    Com diu en Jaume, no t'aturis.

  5. #5
    Nil, d'acord en que és una bona fotografia. El que diu en Vicenç es per tenir en compte, però penso que potser el nas ens fallarà.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •