Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 16 de 16

Tema: VL sobre Far Punta Nati

  1. #11
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    Tens raó.
    Però, el que volía destacar és l'opció de reduir renou post redimensionat.
    M'agrada aquest joc !

  2. #12
    Es pot arreglar enmascarant la capa del Dfine2 a les zones on no es vol aplicar l'efecte. Com que el gra es nota més al cel, es podria enmascarar tot l'edifici i el terra
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #13
    Després de veure les fotos i llegir tots els comentaris, no més em resta dir que, malgrat tots els inconvenients, especialment la llum del far, has conseguit un molt bon resultat.

  4. #14
    Puedes repetir la reducción de ruido solo en la zona del cielo y respetando el edificio.

  5. #15
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    Sí, sí, quitar ruido selectivamente.
    M'agrada aquest joc !

  6. #16
    Una pena no tenir la lent que necessites... punyetes!
    He anat mirant moltes fotos durant aquests dies i sense poder comentar gaire. Però aquí si que vull intervenir ja que trob que aquesta afirmació no és correcte.

    Joan Antoni tu poses:

    Pens que la renou pot millorar molt passant-li el Define2 com a pas final una volta l'has redimensionada. Cal tenir en compte que al reduir-la de mida, la renou s'accentua.
    Si es redueix la imatge a una resolució més baixa, lo que realment es fa es promediar els píxels dels vesins. Si tenim en compta que cada pixel consta de dues parts: senyal i renou (part bona i dolenta). Diguem que sa senyal és suau i va canviant lentament através dels píxels, però la renou és purament aleatòria per a cada píxel, per tant o és positiu o és negatiu (el seu promig és "0".) per tant dos píxels tendeeixen al "0" si els promedies.

    Seguint aquesta norma es pot assegurar que una imatge amb iso alta si es redimensiona perdrà renou i no en guanyarà. Prova de fer 10 imatges d'un cel estrellat a iso 10.000 i les fusiones i promig amb "mediana" veuras com elimines de manera espectacular el renou, Hi ha aplicacions que ja tho fan automàtic. Jo tenc Starry landscape stacker. Vos pas un exemple.

    Llavors ja podem dir que per no tenir renou:

    1.- Quan facem una foto nocturna si tenim en compte que com més ple estigui el fotocaptador (llum: temps exposició) millor que augmentar la iso. Si agafam més llum per una mateixal senyal iso, millor.
    2.- Si redimensionam les imatges no hem de passar de nou filtres anti renou, ja que al redimensionar estam fent una mitjana als pixels i estam ja reduint renou.
    3.- Provau de ver 10 fotos d'una mateixa imatge i veureu que, al ser la renou aleatòria, aquesta es redueix per l'efevcte del càlcul de "mediana" (això no passa amb els hot pixels. aquests són fixes)
    4.- Sobreexposar sempre ajudar, pujar iso no tant, tot i que ara ja surten moltes cameres " iso-less" o de iso invariable :
    Una càmera produirà la mateixa qualitat d'imatge al aguantar-se el mateix iso i subexposar la foto i llavors iluminar-la de nou amb edició, però això ja són coses més difícils d'explicar però que ja tenim aquí.....

    Res, esper haver ajudat (i no a caure) un poquet!!



    Tanmateix de cada vegada més pens amb n'Ansel lo be que estava:


    .- "Ansel, on ets quan et necessitem? Com manejaves el teu geni sense saber això?


    .- Ansel: "Anima't, fill meu. No te perdis al bosc perquè la bellesa dels arbres no requereix equacions tècniques. La bellesa no té fórmules".


    Jo:! Gràcies, Ansel. Estava començant a preocupar-me. Em sent bé, ara....

    salut i llum!!
    Aquí teniu una foto feta apartir de 20 fotos a 10.000 iso. Renou? redimensianu-la... renou???
    Vos pas l'original en DNG per si la voleu editar ;-)

    https://www.dropbox.com/s/r3k3iassv7...tar-1.dng?dl=0

    miniatura editada:
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: milky fusion-20r.jpg 
Visitas: 50 
Tamaño: 127.0 KB 
ID: 10706

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •