Resultados 1 al 3 de 3

Tema: Drets d'autor d'edificis famosos

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Drets d'autor d'edificis famosos

    Hola

    He trobat aquest article força curiós i de fet, sorprenent. Sabieu que molts dels edificis que fotografiem quan anem de viatge tenen drets d'autor? Doncs jo tampoc no ho sabia...!

    https://www.eldiario.es/cultura/prop...803170261.html


    B.

  2. #2
    Sí, Bet, jo ja no només ho savia sinó que ho he patit en carn pròpia. Ja fa molt anys (encara anava amb càmera analògica) que un senyor d'uniforme, (que no sé si era de la gendarmeria, un membre de seguretat privat o el porter del museu ) no em va deixar fer fotos de la piràmide del Louvre amb les llums enceses en hora blava. Vaig intentar argumentar-li que no duia trespeus, que no era més que un aficionat, que.... No hi va haver manera. A la tornada a Barcelona ho vaig comentar amb varis companys de l'AFC i em van dir que això ja feia temps que era així. No recordo quí d'ells ja ho havia llegit pel que fa la Torre Eiffel. Sembla que és així, que els drets són de l'empresa d'il·luminació.

    De fet, saps que a Barcelona -oficialment- no pots plantar un tres peus si no tens un permís de l'Ajuntament? I, a més, aquest permís no et dóna carta blanca sinó que l'has de demanar per a un projecte específic. El truc està en demanar-lo tan ampli com sigui, per exemple "balcons". Esclar, llavors no pots anar al front marítim, però és així. El permís el concedeixen sempre i, de fet, a la pàgina web de l'Ajuntament et permet demanar-ho i imprimir-lo. Després de rumiar-ho, penso que si els manters estan envaint l'espai públic i no els hi duen res és perquè ells no fan servir trespeus per penjar la seva mercaderia.

    Ah! i en contra del que puguis pensar, jo no en tinc, de permís.
    Última edición por Lafebre; 15/08/2018 a las 10:37

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Increíble!.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •