Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Digitalis minor

  1. #1

    Digitalis minor

    Aprofitant que un company m'ha deixat un joc d'anells d'extensiò, he fet una prova d'apilament de 8 fotos a una llavor de la didalera que tinc per casa. La llum: a la ombra a la terraça de casa. Els paràmetres: f/18; ISO 400; vel. 1/4" macro 90 mm i 3 anells d'extensiò.

    Nombre:  Digitalis minor, llavors-1024.jpg
Visitas: 333
Tamaño: 292.4 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    M'encanta que presentis un tema macro.
    Bon apilament.


    Ara que veig el tema des de l'altre banda, em venen al cap comentaris crítics (sempre amb la millor de les intencions)

    Em falta una referència de mida. Com que no pot ser d'imatge, al menys de text: quina mida deu tenir aquesta llavor?
    Llum: la idea de fer la foto amb llum difósa m'agrada, però li trobo a falta un punt de llum des de l'esquerra.

    Tubs d'extensió:
    - En tinc un , analògic , sense contactes, de 52,5mm, a la teva disposició ( ara el té en Joan A. Gomila)
    - Tinc un joc de tubs d'extensió de 32+20+12mm amb contactes, que t'el puc deixar quan vulguis.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Sou uns artistes del macro!. Crec que caldria ajustar-la de llums per la part dreta de l'histograma per acabar d'arrodonir-la. Felicitats, Raül.

  4. #4
    Les càpsules de les llavor de la didaler, tenen entre 8 i 10 milímetres de diametre. Aquesta càpsula ja està oberta i ha escampat les seves llavors. Els tubs d'extensiò que he emprat són com els teus Jaume: 32+20+12 mm amb contactes i els he posat els tres. La veritat és que no he fet massa cas de la llum de la foto, ja que estava provant els tubs i m'he deixant enduu pel resultat. Els corregiré. Gràcies Jaume per l'oferiment i Vicenç per els teus comentaris.

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Impresionante. Muy buen trabajo Raúl, felicidades

  6. #6
    Bona feina d'apilament, Raul.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Está bien el detalle pero creo que le falta un toque de luz a la parte frontal.

  8. #8
    Espectacular Raül!!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Moltes gràcies pels comentaris companys!!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •