Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 14 de 14

Tema: Agility

  1. #11
    Una pregunta tonta Joan, ¿dispares en ráfagues? T'ho demano perque mai he fet fotos de persones u objectes en moviment i m'agradaria provar-ho perque endevinar el moment del salt si més no, té de ser una xiripa!!

  2. #12
    Cita Iniciado por Raul Sintes Ver mensaje
    Una pregunta tonta Joan, ¿dispares en ráfagues? T'ho demano perque mai he fet fotos de persones u objectes en moviment i m'agradaria provar-ho perque endevinar el moment del salt si més no, té de ser una xiripa!!
    En aquest cas vaig disparar en ràfaga per que per jo era una nova disciplina, però per exemple quan faig fotos de volei només faig un dispar i, segurament es dia que torni a fer fotos d'aquesta competició d'agility també ho faré amb un sol dispar (es tracta bàsicament estar molt atent al moment en que has de disparar.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #13
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    En aquest cas vaig disparar en ràfaga per que per jo era una nova disciplina, però per exemple quan faig fotos de volei només faig un dispar i, segurament es dia que torni a fer fotos d'aquesta competició d'agility també ho faré amb un sol dispar (es tracta bàsicament estar molt atent al moment en que has de disparar.
    Estic d'acord amb aquest sistema d'únic dispar en el moment calculat. Això m'ho va ensenyar en Vicenç, un dia que vam anar a fer fotos al tenis.
    M'agrada aquest joc !

  4. #14
    Moltes gràcies Joan A.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •