Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 14

Tema: Agility

  1. #1

    Agility

    El passat mes de març vaig assistir a una prova al Club Agility d'es Migjorn. Em sembla que en aquell moment no vaig penjar cap foto d'aquest esdeveniment esportiu.

    Exif: Nikon D610 amb Nikkor 80-200 a 200 mm, ISO 1000, f/8, 1/1600. La foto està retallada per eliminar elements indesitjables que sortien i al mateix temps per tenir una composició més agradable a la vista.

    Nombre:  Agility Es Migjorn_0032.jpg
Visitas: 338
Tamaño: 681.3 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    Molt bona captura.
    Com saps, el fet de que a casa tinguem un Boerder-Collie ens fa especialment sensibles a aquestes imatges.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Simpàtica presa. M'agrada el moment captat i la composició. Crec que has encertat de ple en els paràmetres de càmera, tot i que amb un diafragma quelcom més obert encara s'hagués desenfocat més el fons.

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,671
    Imagen muy oportuna, Excelente captura

  5. #5

  6. #6
    M'agrada sobretot es detall de sa ma.

  7. #7
    Bona imatge. Entenc que anivellar la barra li canvia la posició a la foto del senyor?. Si es així, jo no tocaria res.

  8. #8
    Anivellar la foto implica donar més espai per sobre per tal de que la mà quedi en un lloc agradable a la vista i això implicava que sortissin elements no desitjats a la zona alta que distreuen la vista, per aquest motiu vaig decidir deixar-la així.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Molt bon moment captat, tant d'es ca com del entrenador, personalment crec que hauria obert més diafragma i baixat ISO
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Gràcies, pels comentaris.

    Bep, el tema de tenir aquest diafragma es deu a que els cans aquets van molt ràpids i mai salten allà mateix, per tant em vaig voler assegurar una bona PdC i al mateix temps una bona velocitat d'obturació per a poder congelar el moviment. Evidentment amb unes altres condicions hauria fet el que dius ja que és molt lògic si no fos per aquest fet de que cada ca fa al salt des de distancies diferents.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •