Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Hiroshima

  1. #1

    Hiroshima

    Esgarrifances només de pensar-hi. Avui 73è aniversari dels fets.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Hiroshima.jpg 
Visitas: 397 
Tamaño: 300.7 KB 
ID: 10313
    ISO 200
    Nikkor 24-70 a 38 mm, f/7,1
    1/200 sec.
    +1,0EV

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Hiroshima PIPH.JPG 
Visitas: 77 
Tamaño: 723.2 KB 
ID: 10314

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bon testimoni i recordatori dels horrors de la guerra.
    Supòso que l'has editat / publicat en B&N per donar-li dramatisme, no?
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    M'agrada el processat que has fet amb aquesta foto, pens que el monocrom li va molt bé i queda molt dramàtica al mateix temps que elegant.

    Imagin que no era possible fer la foto des de una posició més a la dreta per tal de que les branques dels arbres d'ambdues bandes de la cúpula quedassin amb el fons del cel enmarcant la cúpula sencera.

    Bona foto, Vicenç.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Bon testimoni i recordatori dels horrors de la guerra.
    Supòso que l'has editat / publicat en B&N per donar-li dramatisme, no?
    Gràcies, Jaume. Me la imaginava en BN ja abans de disparar-la i en cap moment m'he plantejat una edició en color.

  5. #5
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    M'agrada el processat que has fet amb aquesta foto, pens que el monocrom li va molt bé i queda molt dramàtica al mateix temps que elegant.

    Imagin que no era possible fer la foto des de una posició més a la dreta per tal de que les branques dels arbres d'ambdues bandes de la cúpula quedassin amb el fons del cel enmarcant la cúpula sencera.

    Bona foto, Vicenç.
    Gràcies, Joan A. Ja enternc el que vols dir, ja, però tal com t'imagines no era possible enmarcar la cúpula sencera amb les branques mantenint aquesta perspectiva de l'edifici. L'edifici el tinc fotografiat des de varis angles, fins i tot des de l'altra banda del riu, però per mi la millor presa es aquesta. Vàrem tenir sort i ens vam trobar amb els dos arbres en plena floració, i aquesta imatge (ja saps que cada fotògraf fa un lectura pròpia de cada situació) en aquell moment em va venir al cap el pensament que per sobre de les runes producte de la destrucció i de l'horror, al final sempre hi ha el triomf de la Natura i la bellesa. Per això he descartat totes les altres preses. També és cert que aquesta foto a l'hivern seria una altra cosa.

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    ... Vàrem tenir sort i ens vam trobar amb els dos arbres en plena floració, i aquesta imatge (ja saps que cada fotògraf fa un lectura pròpia de cada situació) en aquell moment em va venir al cap el pensament que per sobre de les runes producte de la destrucció i de l'horror, al final sempre hi ha el triomf de la Natura i la bellesa. Per això he descartat totes les altres preses. També és cert que aquesta foto a l'hivern seria una altra cosa.
    No volía dir res per no contradir la voluntat de l'autor al veure la foto en B-N, però el comentari que fas confirma la meva impressió: Potser el contrast entre les runes dramàtiques i la floració dels arbres -en color- posaríen de manifest aquest contrast entre horror i que la vida continúa.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    En la teva línia, Vicenç
    Per a mi el blanc i negre li va perfecte, un bon record, aquest edifici perquè mai mes pugui passar

  8. #8
    La crudeza del BN le va como anillo al dedo a este recuerdo de lo salvaje que es nuestra especie.

  9. #9
    Desconec el lloc i els enquadraments possibles, però aquest m'agrada molt, una composició molt cuidada i l'edició impecable. Felicitats!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Comparteixo el comentari d'en Bep. El teu comentari molt interessant. Pensar en un resultat abans de fer la fotografia.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •